Nu känner jag att jag missat något här angående klara ? Har du lust att dela med dig vad som blev klarare (@Klara jag har mina misstankar om hennes roll och hon är inte aktuell för lyan. Det klarnade efter förra speldygnet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu känner jag att jag missat något här angående klara ? Har du lust att dela med dig vad som blev klarare (@Klara jag har mina misstankar om hennes roll och hon är inte aktuell för lyan. Det klarnade efter förra speldygnet
Pun intended?@Klara jag har mina misstankar om hennes roll och hon är inte aktuell för lyan. Det klarnade efter förra speldygnet
@qitis överlevde en lynch och det gör att jag håller henne för god. Förutom att hon tror att jag sitter i lyan så resonerar hon klokt. Jag är en liten liten tvekan om att vi godförklarat henne på för lösa grunder, men det kanske mest är historiskt då
@fio Jag har en roll på henne men är osäker, det är flera som misstänker henne men jag vill inte rösta på henne för stunden om jag kan undvika. Misstar jag mig så har hon lurat skiten av mig men jag tror inte det.
@LenaH Antingen är hon ulv eller så har hon fios roll. Jag kan inte riktigt bestämma mig men det lutar åt lyan
@Yem -kanske är det spelstilen, men något skaver och har gjort det länge men just nu är det mest uteslutningsmetoden. Jag har för många goda.
@karamelldrottningen Jag röstade på henne igår och misstankarna kvarstår och förutom det så finns det itne riktigt plats bland det goda för karammellen heller.
Jo jag menar i morse.Nu känner jag att jag missat något här angående klara ? Har du lust att dela med dig vad som blev klarare ()? Blev det klarare igår alltså eller menar du imorse ?
Alltså jag formulerade mig så avsiktligt men så roligt var det väl inte?Pun intended?
Eller så är det bara jag och min dåliga humor![]()
Ja för igår misstänkte du ju henne.Jo jag menar i morse.
Nja fick veta och veta. Jag gissar och kan gissa fel i och för sig.Ja för igår misstänkte du ju henne.
Hm känns ändå lite skumt att du imorse fick veta något om henne tycker jag…
@Klara, flera håller henne god och jag fattar inte varför, inte för hon beter sig ulvigt men jag lägger henne åtsida. Jag får lusläsa leken igen för att se om jag hittar en ledtråd. Det har hänt att folk blivit godförklarade och sen har alla kliat sig i huvudet och undrat varför efteråt. Tills vidare följer jag strömmen här och håller henne åt goda hållet.
Nej inte som ulv men att du inte fattar varför folk håller henne god ? Men landar ändå i att du följer alla andra och gör just detNja fick veta och veta. Jag gissar och kan gissa fel i och för sig.
Fast Klara har aldrig varit högt på min misstanke lista. I och för sig misstänker jag alla i någon grad tills jag själv sett en sia eller liknade men i olika grad. Så här skrev jag igår. Tolkar du det som jag räknade henne som ulv?
Intressant att du ber andra göra det du själv inte vill göra.Nej inte som ulv men att du inte fattar varför folk håller henne god ? Men landar ändå i att du följer alla andra och gör just det
Undrar vad det var som hände imorse som fick dig att få ett klarnande ? Något specifikt du kan citera eller berätta om?
Jag kom fram till vilken roll hon förmodligen har. Utifrån utfallet av lynchen och lusläsning. Ett visst mått av gissande också så jag kan ju ha missuppfattat.Nej inte som ulv men att du inte fattar varför folk håller henne god ? Men landar ändå i att du följer alla andra och gör just det
Undrar vad det var som hände imorse som fick dig att få ett klarnande ? Något specifikt du kan citera eller berätta om?
Jag ville som sagt vänta tills alla kommit in idag.Intressant att du ber andra göra det du själv inte vill göra.Jag undrar fortfarande vad det är som gör att du helt plötsligt vänder kring fio. Hjälp mig se det du ser!
Nu har en minst ulv röstat på Lobelia oxå ..fasen oxå.
Edit Alltså om q ska vara god
Försöker du säga att fio är QLs tvilling?Jag ville som sagt vänta tills alla kommit in idag.
Jag skrev i morse att läsa igenom leken från början var upplysande och att läsa igenom QueenLilith framför allt.
Om det ger dig svar på din fråga ?
Jag lutar mot att då rösta på en av dom som röstade på Qitis igår. Då blir det för min del Yem, Fio eller Elo.
Jag tror inte Klara är ond. Om man ser vad hon skrivit innan i leken så tycker jag inte man får onda vibbar. Vi vill ha ut en ulv ikväll.
Precis vad jag trodde att du trodde. Men jag håller inte med dig i din slutsats.Jag ville som sagt vänta tills alla kommit in idag.
Jag skrev i morse att läsa igenom leken från början var upplysande och att läsa igenom QueenLilith framför allt.
Om det ger dig svar på din fråga ?