Kaos (Ulvlek)

Försöker du sÀga att fio Àr QLs tvilling?
Det blir bara tramsigt nÀr du ska lÄtsas att du vet nÄt du inte vet och jag tror du har fel.

Jag har inte den rollen kan jag sÀga.

Edit eller jag kanske inte fÄr sÀga det?

Jag kÀnner inte att Lobelia stÀrkt sina aktier idag
SÄ med det sagt sÄ tÀnker jag rösta pÄ henne idag
Framför allt för att hon inte alls tĂ€nkte pĂ„ att rĂ€dda sig sjĂ€lv igĂ„r. Det kĂ€nns lite konstigt om man Ă€r god? Iofs Ă€ven som ond men - Är dock rĂ€dd för att hon kan vara en ond som drar med sig en god i döden
Men nu fÄr det bli sÄ hÀr
Qitis röstar pÄ Lobelia

Försöker du sÀga att fio Àr QLs tvilling?
Det blir bara tramsigt nÀr du ska lÄtsas att du vet nÄt du inte vet och jag tror du har fel.
Jag gissar lite och sÄ vill jag se vad folk antar och kommer med sjÀlva. Har ju ingen lust att skriva rakt ut till onda heller exakt vad jag tror. Inte vet. Tror

Jag gissar lite och sÄ vill jag se vad folk antar och kommer med sjÀlva. Har ju ingen lust att skriva rakt ut till onda heller exakt vad jag tror. Inte vet. Tror
Fast en ensam tvilling Àr inte sÄ spÀnnande för onda heller, dÄ Àr den ju "bara" bybo. :)

Förresten sÄ finns det sÀkert en fÄrulv sÄ dÄ finns det en ogiltig röst hÀr pÄ Lobelia sÄ det förklarar ulvens röst tror jag.

Jag kÀnner inte att Lobelia stÀrkt sina aktier idag
SÄ med det sagt sÄ tÀnker jag rösta pÄ henne idag
Framför allt för att hon inte alls tĂ€nkte pĂ„ att rĂ€dda sig sjĂ€lv igĂ„r. Det kĂ€nns lite konstigt om man Ă€r god? Iofs Ă€ven som ond men - Är dock rĂ€dd för att hon kan vara en ond som drar med sig en god i döden
Men nu fÄr det bli sÄ hÀr
Qitis röstar pÄ Lobelia
Det som hÀnde igÄr var att medan jag funderade och skriv mitt inlÀgg, det tog rÀtt lÄng tid dÄ jag blev avbruten av annat, sÄ kom det in röster som jag inte kollade upp, jag lade heller inte sÄ jÀttevikt vid det i och med hÀlften av rösterna inte skulle gÀlla. Jag röstade utifrÄn vad jag trodde men insÄg att rösten pÄ Yem var ganska meningslös och Àndrade till mitt alternativ tvÄ.

Om jag nu ville bli utröstade som du antydde, sÄ hade jag lÀtt kunnat fixa det. NÄgon liten tvetydighet och folk brukar attacker friskt. Om jag nu var ulv, varför i hela fridens namn skulle jag vilja bli utröstad istÀllet för en god? Okej att det finns den onda rollen sjÀlvmordsbombare, men jag ser ingen poÀng i att söka underlÀge i en lynch för att sprÀnga nÄgon god i bitar med tanke pÄ att vid de tillfÀllet var goda i mycket klar övervikt.

Hur tÀnkte du dÀr egentligen?

Röstlista DL5 (?)
16.46 Yem röstar pÄ Lobelia
18.46 karamelldrottningen röstar pÄ Lobelia
20.33 fio röstar pÄ Lobelia
20.33 Klara röstar pÄ Lobelia
LenaH röstar pÄ fio
Qitis röstar pÄ lobelia

Lobelia 5
Fio 1

Det som hÀnde igÄr var att medan jag funderade och skriv mitt inlÀgg, det tog rÀtt lÄng tid dÄ jag blev avbruten av annat, sÄ kom det in röster som jag inte kollade upp, jag lade heller inte sÄ jÀttevikt vid det i och med hÀlften av rösterna inte skulle gÀlla. Jag röstade utifrÄn vad jag trodde men insÄg att rösten pÄ Yem var ganska meningslös och Àndrade till mitt alternativ tvÄ.

Om jag nu ville bli utröstade som du antydde, sÄ hade jag lÀtt kunnat fixa det. NÄgon liten tvetydighet och folk brukar attacker friskt. Om jag nu var ulv, varför i hela fridens namn skulle jag vilja bli utröstad istÀllet för en god? Okej att det finns den onda rollen sjÀlvmordsbombare, men jag ser ingen poÀng i att söka underlÀge i en lynch för att sprÀnga nÄgon god i bitar med tanke pÄ att vid de tillfÀllet var goda i mycket klar övervikt.

Hur tÀnkte du dÀr egentligen?

Kanske nojigt tÀnkt. Men sÄ var det iaf

Jag skulle ju helst inte vilja lÀgga en uddaröst men fio tror jag inte pÄ som ond och jag vill inte riktigt se henne utröstad.

Lobelia röstar pÄ @karamelldrottningen för att jag inte har plats för henne pÄ min goda karta.

Röstlista DL5 (?)
16.46 Yem röstar pÄ Lobelia
18.46 karamelldrottningen röstar pÄ Lobelia
20.33 fio röstar pÄ Lobelia
20.33 Klara röstar pÄ Lobelia
LenaH röstar pÄ fio
Qitis röstar pÄ lobelia
Lobelia röstar pÄ karamellen

Lobelia 5
Fio 1
Karamellen 1

Liknande trÄdar

Tjatter LL: @bollen__ och @IslandshÀstryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har fÀrdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter VĂ€lkomna till leken “skyll er sjĂ€lva som ger mig ideer”. DĂ„ jag just nu Ă€r lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar