Men vanligt är det knappast. Även om det har råkat förekomma.Det har jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vanligt är det knappast. Även om det har råkat förekomma.Det har jag
Ja det kommer visa sig. Det håller jag med om.Nä men det förekommer. Det är det jag vill få fram. Nåja det kommer visa sig.
Det får vi hoppas att det blir en vad-som-har-hänt genomgång på slutet. Det är då LL bara ”nehepp xx vann och ja händelseförloppet förblir ett mysterium”Ja det kommer visa sig. Det håller jag med om.
exakt, jag vet dock inte om jag kan lita på Fio eller inte, så vill inte "god förklara" någon. Men jag gillar hennes resonemang so far och jag tycker Qitis och LenaH båda är på min "skum" lista. Men är också mer att jag går på känsla, bara vissa saker i inläggen som är skrivna som ger mig skumma vibbar, men jag har inte varit med och spelat innan, så jag känner inte folk tillräckligt bra till att veta hur dom brukar spela som ond vs god.Sen verkar det bildas som två läger med Qitis och Lena H mot Queen lilith och Fio med fram och tillbaka diskussioner.
Cirkus var väl storbonde och inte borgmästare ?Dåligt att vi blev av med Borgmästaren
Cirkus var väl storbonde och inte borgmästare ?
Jag kommer alltid rösta i mitt första inlägg för dagen helt enkelt för att jag föredrar det. Jag är van vid att alla gör så och jag det är positivt för byn. Tycker det är enklare att pressa ulvar eftersom det skapar press på dom att rösta innan de ser vart de kan få en misslynch. Tycker snarare det är mer misstänkt att hålla sin röst och låta andra leda för att senare haka på.Oj det var värst vad blickarna dras till mig?
Förstår ju att det kan funderas över mig men eftersom jag vet min roll så blir jag fundersam ändå.
Kanske mest mot Yem som direkt i sitt första inlägg idag direkt röstar på mig. Faktum är att hon bara har två inlägg leken så här långt. Och i båda har hon röstat.
Hjälper det goda att ”syna” mig så varsågoda, även om jag tror det hjälper onda bättre
Men kanske bättre så , så kan blickarna riktas någon annan stans sedan än att bara ”fastna” på mig ?
Ok.Jag kommer alltid rösta i mitt första inlägg för dagen helt enkelt för att jag föredrar det. Jag är van vid att alla gör så och jag det är positivt för byn. Tycker det är enklare att pressa ulvar eftersom det skapar press på dom att rösta innan de ser vart de kan få en misslynch. Tycker snarare det är mer misstänkt att hålla sin röst och låta andra leda för att senare haka på.
19.56 Cirkus röstar på Qitis
Dessa två saker sticker mig i ögonen, och jag blir mer misstänksam mot dig efter ditt inlägg. Hon försökte rädda sig själv såklart, men ändå lite misstänksamt. Jag saknar mer info att gå på, så måste läsa in i röstarna i detta läget känns det som.@QueenLilith sticker ut lite för mig iom att det då var tre (ja jag vet fortfarande vart jag har mig ) goda med många röster i gårdagens Lynch. Sånt som onda brukar gilla. Samtidigt så hade hedinn uttryckt önskemål redan i anmälningstråden att gå åt under första dygnet. Och iom att hon var bagare var det ju faktiskt bra att hon inte lynchades
Det jag reagerar på lite är att Q faktiskt försöker rädda sig själv. Det borde innebära att hen har en roll annat än bybo. Om det är en god specialroll eller en onding däremot?