Jag och @Hedinn ?
JAg röstade på det jag tyckte var skumt och tyckte det var helt meningslöst att rösta på dig.
Dessutom gillar jag när det blir lite nerv redan i DL1 och inte en massa uddaröster.
Ja men å andra sidan är man ju ulv om man gör det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och @Hedinn ?
JAg röstade på det jag tyckte var skumt och tyckte det var helt meningslöst att rösta på dig.
Dessutom gillar jag när det blir lite nerv redan i DL1 och inte en massa uddaröster.
Fast va?Det känns som info som onda lyan vill åt, om den finns så vet dom som är goda som är i lyan ju om den finns, så känns som info onda lyan vill åt. Därutöver gillar jag inte din röst på cirkus, för nu blev hon utröstat och hon va god. Så det verkar väldigt skumt för min del med båda sakerna.
Ulv om man gör vad? Lägger uddaröster? Det behöver man väl inte vara men du vet lika väl som jag att det vanligaste är att goda lynchar goda?Ja men å andra sidan är man ju ulv om man gör detNu får du fan bestämma dig
![]()
Ingen aning. Jag skulle kunna tänka mig att det inte finns en god lya (men gissar bara). I universum finns så mycket annat så ingen har väl tid att sitta i någon lya och Uggla.Fast va?
Så om typ qitis blivit lynchad så hade du tyckt att cirkus var skum då?
Och jag fattar inte vad du menar med goda lyan, min undring som jag ju skrev var retorisk var ju bara om det finns en god lya öht?
Typ som vi alla undrar vilka roller som är med.
Sorry!Klantrövar![]()
Ulv om man gör vad? Lägger uddaröster? Det behöver man väl inte vara men du vet lika väl som jag att det vanligaste är att goda lynchar goda?
Och vad menar du med att jag motsäger mig själv?
Hm. Du svarar istället för @QueenLilith ? Som @LenaH skrev frågan åt ?Ingen aning. Jag skulle kunna tänka mig att det inte finns en god lya (men gissar bara). I universum finns så mycket annat så ingen har väl tid att sitta i någon lya och Uggla.
Du är väl inte Qitis sist jag lästeFast va?
Så om typ qitis blivit lynchad så hade du tyckt att cirkus var skum då?
Och jag fattar inte vad du menar med goda lyan, min undring som jag ju skrev var retorisk var ju bara om det finns en god lya öht?
Typ som vi alla undrar vilka roller som är med.
Ja frågan var inte ställd till mig men svarande ändå.Hm. Du svarar istället för @QueenLilith ? Som @LenaH skrev frågan åt ?
Hur skulle onda kunna veta viken roll cirkus hade ?Du är väl inte Qitis sist jag lästejag tycker det är skumt hur snabbt många hakade på den lynchen. Särskilt utan bra motiveringar. Känns som en lyan lynch, kanske med hjälp av vissa goda som inte hade koll. Men jag tror lyan stod för lynchen av cirkus till mest del. Dom har ju mest att vinna på detta.
Nej då. Det kan du , tyckte det var lite udda att du skrev svar på en fråga ställd till en annan bara (behöver ju inte betyda något )jag måste väl liksom också kunna skriva om vad jag tror om att det finns en god lya efter döden? Eller kanske bättre att jag bara håller tyst![]()
Jag fattar faktiskt inte hur du resonerar?Du är väl inte Qitis sist jag lästejag tycker det är skumt hur snabbt många hakade på den lynchen. Särskilt utan bra motiveringar. Känns som en lyan lynch, kanske med hjälp av vissa goda som inte hade koll. Men jag tror lyan stod för lynchen av cirkus till mest del. Dom har ju mest att vinna på detta.
Jag vill nog gärna bli utröstad snart känner att det är så svårt att kunna veta något om någon utan att någon får säga något om någon och endast räkna ut beroende på hur man röstat vilket är helt omöjligtO
Nej då. Det kan du , tyckte det var lite udda att du inte skrev svar på en fråga ställd till en annan bara (behöver ju inte betyda något )
Vad menar du med snabbt? Och vilka motiveringar tycker du har varit bättre?Du är väl inte Qitis sist jag lästejag tycker det är skumt hur snabbt många hakade på den lynchen. Särskilt utan bra motiveringar. Känns som en lyan lynch, kanske med hjälp av vissa goda som inte hade koll. Men jag tror lyan stod för lynchen av cirkus till mest del. Dom har ju mest att vinna på detta.
Dom vet väl vem dom sitter i lyan med? Så då är det väl bara fritt fram att haka på om dom ser någon dom inte sitter i lyan med och rösta ut denna?Hur skulle onda kunna veta viken roll cirkus hade ?
Eller vilken roll jag har ? Tror onda mest var nöjda med utvecklingen i röstningen. Två mot varandra och de har det lugnt.