Kaos (Ulvlek)

Det känns som info som onda lyan vill åt, om den finns så vet dom som är goda som är i lyan ju om den finns, så känns som info onda lyan vill åt. Därutöver gillar jag inte din röst på cirkus, för nu blev hon utröstat och hon va god. Så det verkar väldigt skumt för min del med båda sakerna.
Fast va?
Så om typ qitis blivit lynchad så hade du tyckt att cirkus var skum då?

Och jag fattar inte vad du menar med goda lyan, min undring som jag ju skrev var retorisk var ju bara om det finns en god lya öht?
Typ som vi alla undrar vilka roller som är med.

Men neeeej!! Så går det när det är kaos :( ursäkta @cirkus

Men ok. Då finns det storbönder, eller ja fanns då. Men då borde det rimligtvis finnas flera extra roller. Skulle inte förvåna mig om LL lyckats få in en ledarvarg utan att någon vet om det :rofl: med tanke på trådens ämne alltså :cautious:

Ja men å andra sidan är man ju ulv om man gör det 🤣 Nu får du fan bestämma dig 🤷‍♀️
Ulv om man gör vad? Lägger uddaröster? Det behöver man väl inte vara men du vet lika väl som jag att det vanligaste är att goda lynchar goda?

Och vad menar du med att jag motsäger mig själv?

Fast va?

Och jag fattar inte vad du menar med goda lyan, min undring som jag ju skrev var retorisk var ju bara om det finns en god lya öht?
Ingen aning. Jag skulle kunna tänka mig att det inte finns en god lya (men gissar bara). I universum finns så mycket annat så ingen har väl tid att sitta i någon lya och Uggla.

Ulv om man gör vad? Lägger uddaröster? Det behöver man väl inte vara men du vet lika väl som jag att det vanligaste är att goda lynchar goda?

Och vad menar du med att jag motsäger mig själv?

Ja vi hade ju världens diskussion om just detta i förra leken 😁

Fast va?

Du är väl inte Qitis sist jag läste 🤣 jag tycker det är skumt hur snabbt många hakade på den lynchen. Särskilt utan bra motiveringar. Känns som en lyan lynch, kanske med hjälp av vissa goda som inte hade koll. Men jag tror lyan stod för lynchen av cirkus till mest del. Dom har ju mest att vinna på detta.

Du är väl inte Qitis sist jag läste 🤣 jag tycker det är skumt hur snabbt många hakade på den lynchen. Särskilt utan bra motiveringar. Känns som en lyan lynch, kanske med hjälp av vissa goda som inte hade koll. Men jag tror lyan stod för lynchen av cirkus till mest del. Dom har ju mest att vinna på detta.
Hur skulle onda kunna veta viken roll cirkus hade ?
Eller vilken roll jag har ? Tror onda mest var nöjda med utvecklingen i röstningen. Två mot varandra och de har det lugnt.

Jag fattar faktiskt inte hur du resonerar?

Nej, jag är inte qitis?

Snabbt hakade på? Karamell röstade igår, Heddan typ 20 och jag strax före DL eftersom jag glömde leken när jag tittade på tv.
Inte ens om jag var ond hade jag vetat cirkus roll?

Men jag tror jag lägger detta åt sidan nu för du verkar inte riktigt läsa mina svar. :)

O

Nej då. Det kan du , tyckte det var lite udda att du inte skrev svar på en fråga ställd till en annan bara (behöver ju inte betyda något )
Jag vill nog gärna bli utröstad snart känner att det är så svårt att kunna veta något om någon utan att någon får säga något om någon och endast räkna ut beroende på hur man röstat vilket är helt omöjligt

Vad menar du med snabbt? Och vilka motiveringar tycker du har varit bättre?

Hur skulle onda kunna veta viken roll cirkus hade ?
Eller vilken roll jag har ? Tror onda mest var nöjda med utvecklingen i röstningen. Två mot varandra och de har det lugnt.
Dom vet väl vem dom sitter i lyan med? Så då är det väl bara fritt fram att haka på om dom ser någon dom inte sitter i lyan med och rösta ut denna?

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar