Kaos (Ulvlek)

Glömde!

Men innan jag glömde så tyckte jag att både @fio och @cirkus har gjort lite konstiga val, jag tycker q ganska ofta är lite ute och snurrar för att få igång leken och att det skulle göra henne ond känns lite märkligt?

Jag tror det är två onda som låtsas inte veta om varandra (och det kanske de inte gör eller en kanske känner till den andra, vad vet jag?) och då faller min röst på cirkus som dels hävdade att hon inte sett fios röst 5 minuter tidigare och dels för att en uddaröst på fio känns meningslös.

Om q i slutänden visar sig vara ond och cirkus god så får jag väl äta upp det men så är det ju alltid. :p

LenaH röstar på cirkus
Hävdade och hävdade. Jag SÅG inte rösten jag skrev mitt inlägg.

Glömde!

Men innan jag glömde så tyckte jag att både @fio och @cirkus har gjort lite konstiga val, jag tycker q ganska ofta är lite ute och snurrar för att få igång leken och att det skulle göra henne ond känns lite märkligt?

Jag tror det är två onda som låtsas inte veta om varandra (och det kanske de inte gör eller en kanske känner till den andra, vad vet jag?) och då faller min röst på cirkus som dels hävdade att hon inte sett fios röst 5 minuter tidigare och dels för att en uddaröst på fio känns meningslös.

Om q i slutänden visar sig vara ond och cirkus god så får jag väl äta upp det men så är det ju alltid. :p

LenaH röstar på cirkus

Konstiga val? Jag kan nog se en och annan teori här som är bra mkt sämre än min 🤣

Men det är som vanligt. Röstar man udda är man ulv och röstar man på någon som har en röst är man oxå ulv 🙄

Röstlista D1

2/2 Karamelldrottningen röstar på cirkus

15.29 qitis röstar på Hedinn
16:26 yem röstar på Elo
16.55 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
18.34 Paddington röstar på qitis
19.21 Klara röstar på heffaklumpen
19.51 fio röstar på qitis
19.56 Cirkus röstar på Qitis
20.10 Hedinn röstar på cirkus
20.11 Elo röstar på Yem
21.26 LenaH röstar på cirkus
21.26 QueenLilith röstar på Hedinn
21.29 qitis ändrar röst till cirkus

Cirkus 4
Hedinn 1
Elo 1
karamelldrottningen 1
qitis 3
heffaklumpen 1
Yem 1

Konstiga val? Jag kan nog se en och annan teori här som är bra mkt sämre än min 🤣

Men det är som vanligt. Röstar man udda är man ulv och röstar man på någon som har en röst är man oxå ulv 🙄
Men jag tyckte inte q var snurrigare än vanligt? Och inte brukar hon vara mer vimsig som ond?

Röstlista D1

2/2 Karamelldrottningen röstar på cirkus

15.29 qitis röstar på Hedinn
16:26 yem röstar på Elo
16.55 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
18.34 Paddington röstar på qitis
19.21 Klara röstar på heffaklumpen
19.51 fio röstar på qitis
19.56 Cirkus röstar på Qitis
20.10 Hedinn röstar på cirkus
20.11 Elo röstar på Yem
21.26 LenaH röstar på cirkus
21.26 QueenLilith röstar på Hedinn
21.29 qitis ändrar röst till cirkus

Cirkus 4
Hedinn 2
Elo 1
karamelldrottningen 1
qitis 2
heffaklumpen 1
Yem 1
Jag har väl 3 röster ?

Jag har inte sagt att hon är snurrig. Men att hon skulle missa något när hon läst igenom ett inlägg flera ggr är inte likt en god q
Vad hade jag missat tyckte du egentligen ? Du hade ju inte tagit med min ytterligare fundering som jag skrev direkt efter (att onda skulle kunna gissa sig in i en lya ? )

Jag har inte sagt att hon är snurrig. Men att hon skulle missa något när hon läst igenom ett inlägg flera ggr är inte likt en god q
Tycker du inte? :rofl:

Äh, det är DL1 och dold rollista, jag fick känslan av att det nästan brann i skallen på henne när det inte var som det brukade. :p

Sorry @qitis :rofl:

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar