Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför då? Vi har haft lekar med dold rollista förut.Alltså något säger mig att det är något mysko med rollfördelningen…
Antingen att det är ett märkligt antal onda eller skitskumma goda roller.
Varför inte skriva ut annars?
Men något är definitivt i görningen här
Jasså? Aldrig varit med om innan. Inget som togs upp i andra tråden?Varför då? Vi har haft lekar med dold rollista förut.
Du vet att dl är först imorgon?Äh bara för att få er att teoria så…
Karamelldrottningen röstar på cirkus pga rimligt med tanke på kaos och en cirkus är ju ett organiserat kaos så ja det låter mycket rimligt
Ja jo men är del KAOS så är det kaos och då får man som deltagare göra det bästa av situationenDu vet att dl är först imorgon?
Jag noterade också den formuleringen och tänker att om det är 1/3 onda som det brukar vara så borde åtminstone lyan + eventuell ond utanför veta just att det finns en utanför medan goda inte har en aning ifall det ska letas vinkar eller om formuleringen är lur.Ja jag ser ju vinstvillkoren
Aha !ja det det står ju att onda vinner när lyan är fler än goda
Jag känner mig hedrad på nåt sätt. Så angelägen om att inte missa att rösta att rösten kommer en dag för tidigt. Då spelar det inte ens roll om nån är jätteskum imorgon…Äh bara för att få er att teoria så…
Karamelldrottningen röstar på cirkus pga rimligt med tanke på kaos och en cirkus är ju ett organiserat kaos så ja det låter mycket rimligt
Hur skulle lyan kunna veta om det finns en ond utanför ? OM det finns en ond utanför lyan i leken så är den väl den enda som vet det iom Ingen specificerad roll lista?Jag noterade också den formuleringen och tänker att om det är 1/3 onda som det brukar vara så borde åtminstone lyan + eventuell ond utanför veta just att det finns en utanför medan goda inte har en aning ifall det ska letas vinkar eller om formuleringen är lur.
Inte veta, men sannolikt ana baserat på antalet i lyan?Hur skulle lyan kunna veta om det finns en ond utanför ? OM det finns en ond utanför lyan i leken så är den väl den enda som vet det iom Ingen specificerad roll lista?
Matematik om det stämmer med 1/3 onda. Då vet dom. Är de 3 i lyan så lär det finnas en utanför är dom 4 lär det inte finnas nån utanförHur skulle lyan kunna veta om det finns en ond utanför ? OM det finns en ond utanför lyan i leken så är den väl den enda som vet det iom Ingen specificerad roll lista?
Om inte lekledarna gått lite bananas Man vet aldrigMatematik om det stämmer med 1/3 onda. Då vet dom. Är de 3 i lyan så lär det finnas en utanför är dom 4 lär det inte finnas nån utanför
Kaos är det väl redan på sitt vis, men om det är 5 onda kan leken var slut efter dag 2. Så jag tror nog att fördelningen är den vanligaste men som sagt LL kan ha gått bananasOm inte lekledarna gått lite bananas Man vet aldrig
så det är inte en variant av Habinas lek där alla är goda iaf och du bara säger så så att vi ska misstro varandra?Kul för dig
Jag var ju ändå så snäll att jag skrev ut att det finns både goda och onda
Det är fullt rimligt att betrakta allt @Madalitso säger med en viss skepsism, men jag har faktagranskat trådstarten och kan intyga att det som står där är korrekt. Det finns både onda och goda i leken, och -som ju impliceras av vinstvillkoren- en lya. Så ingen behöver grubbla över just det.så det är inte en variant av Habinas lek där alla är goda iaf och du bara säger så så att vi ska misstro varandra?