Är du mer misstänksam över dem än rösterna på qitis?Lite misstänksam över alla röstar på Cirkus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du mer misstänksam över dem än rösterna på qitis?Lite misstänksam över alla röstar på Cirkus
Skummare än alla röster på mig tycker du alltså?Lite misstänksam över alla röstar på Cirkus
Vad hade jag missat tyckte du egentligen ? Du hade ju inte tagit med min ytterligare fundering som jag skrev direkt efter (att onda skulle kunna gissa sig in i en lya ? )
Ooops.Ni har lynchat storbonden cirkus
Roller:
Goda
Storbonde: Får sia tre spelare under spelets gång. NattDL.
Onda
NattDL 9.00
Ja du. Nu är vi ju inne på det som ingen vet iomUndrar om det är en massa extraröster eller dolda röster i omlopp?
Ja det vet jag men visste också att jag innan haft en tanke om det med vilken jag bifogade direkt efterDu vet väl själv vad du missade? Du skrev ju tom ett inlägg om det? Det cirkus påpekade.
Fan dåNi har lynchat storbonden cirkus
Roller:
Goda
Onda
NattDL 9.00
Ja tycker dom är skumma för karamel drog ju igång med rösterna på cirkus och sedan drog massor på den vågen. Verkar konstigt att då direkt satsa på en person första DL. Sedan verkade röstarna på dig komma in i efterhand, så känns som en av er borda vara god och den andra ond, eftersom det blev väldigt uppdelat på en gång. Jag känner dock inte jag har koll, men känns troligt att lyan då samarbetar för att få ut en person, som dom tror är god. Men jag vet inte tillräckligt för att säga bu eller bä i detta läget bara mina tankarSkummare än alla röster på mig tycker du alltså?
Ni har lynchat storbonden cirkus
Roller:
Goda
Onda
NattDL 9.00
Eller så är det klassiska. Två goda mot varandra? Och onda tar det lugnt?J
Helvetes fuck.
Jaa då undrar man ju om dom som kom in i slutet...
Fast alltså - @karamelldrottningen s röst var ju en klockren BoP (om än jävligt fyndig! ) och i DL1 så blir det så lätt att alla bara fegar och röstar udda så det brukar ge mer om nåon eller några vågar lägga andra- eller tredjeröster.Ja tycker dom är skumma för karamel drog ju igång med rösterna på cirkus och sedan drog massor på den vågen. Verkar konstigt att då direkt satsa på en person första DL. Sedan verkade röstarna på dig komma in i efterhand, så känns som en av er borda vara god och den andra ond, eftersom det blev väldigt uppdelat på en gång. Jag känner dock inte jag har koll, men känns troligt att lyan då samarbetar för att få ut en person, som dom tror är god. Men jag vet inte tillräckligt för att säga bu eller bä i detta läget bara mina tankar
Det där va väl en väldig ulvig frågaDå är nästa undring om det finns en god lya? *
Alltså - mina frågor är retoriska.
Eller så är det klassiska. Två goda mot varandra? Och onda tar det lugnt?
Varför då?Det där va väl en väldig ulvig fråga
Jag och @Hedinn ?J
Helvetes fuck.
Jaa då undrar man ju om dom som kom in i slutet...
Det känns som info som onda lyan vill åt, om den finns så vet dom som är goda som är i lyan ju om den finns, så känns som info onda lyan vill åt. Därutöver gillar jag inte din röst på cirkus, för nu blev hon utröstat och hon va god. Så det verkar väldigt skumt för min del med båda sakerna.Varför då?
Det har varit väldigt vanligt de senaste åren att ha en sådan (där goda hamnar där de dör) som tex delar ut spioninfo eller liknande och om det finns så vet vi att cirkus är där.