Kaos (Ulvlek)

Bra jobbat!
Nu hoppas jag - och tror att lite mer info kommit ut till vissa. Även fast det är extrema hintregler så borde man ju få kunna skriva nånting fast vara försiktig med att det inte ska uppfattas som hintning?

....

DagDL 21.30
Spånar lite på vad som kan ha hänt
Troligast finns det en ängel (:banana:)
Det kan också finnas en välsignad
Det kan ha funnits ett beskydd som använts
Ulvarna lät bli att äta (Inte så troligt , men ändå något som kan ge detta utfallet )

Kommer ni på något mer?

Ulvarna lät bli att äta (Inte så troligt , men ändå något som kan ge detta utfallet )

Kommer ni på något mer?
Ungefär vad jag tänkte, jag tror också på ängel. Äntligen något att ta på så det går att börja nysta upp leken. Jag har inte gått
igenom rollerna så det skulle kunna finnas någon mer roll. Frågan är väl om ängeln skyddade sig själv eller någon annan men det låter mer sannolikt att den som har skyddet skyddade sig själv, säker kan man ju aldrig vara.

Kommer ni på något mer?
Kan vara att dom försökt käka någon som är immun mot käk?

Jag tänker ängel eller immun mot käk. Det jag undrar är om ulvarna får info om den som dom käkat är immun mot käk eller inte.

Har ju några personer på min ”god-lista” och ett gäng på vet-ej-listan. Tre onda kvar. Två röster måste läggas idag. Gäller att hitta rätt. Den jag tänker skulle kunna vara i lyan. En hel del beror på att jag upplever att personen gått under radarn i flera dagar nu. Kan iofs bero på saker irl men det skaver ändå.
Karamelldrottningen röstar på Heffaklumpen
Den andra rösten avvaktar jag med så länge.

Jag har hört rykten om att det inte är nog med kaos, så därför blir det idag

TRUBBELLYNCH! :devil:

Ni ska alla lägga två röster i tråden, och sedan via PM informera om vilken av dom ni vill ska gälla
Ok. Inte dybbel Lynch utan Trubbel Lynch
Med två öppna röster och bara en av dem räknas
Ännu mer gynnande av onda tycker jag :arghh:

Om jag nu tolkade detta rätt :crazy:

• Gilla
Reactions: fio
Jag har hört rykten om att det inte är nog med kaos, så därför blir det idag

TRUBBELLYNCH! :devil:

Ni ska alla lägga två röster i tråden, och sedan via PM informera om vilken av dom ni vill ska gälla
Så bara för att kolla att jag greppar detta nya rätt.
Endast en lynchas idag ?

Men två röster redovisas i leken av varje deltagare - bara att en av dem är den som gäller om man skickar pm om det.

Utan pm så gäller ingen röst ?

Har ju några personer på min ”god-lista” och ett gäng på vet-ej-listan. Tre onda kvar. Två röster måste läggas idag. Gäller att hitta rätt. Den jag tänker skulle kunna vara i lyan. En hel del beror på att jag upplever att personen gått under radarn i flera dagar nu. Kan iofs bero på saker irl men det skaver ändå.
Karamelldrottningen röstar på Heffaklumpen
Den andra rösten avvaktar jag med så länge.
intressant att du har några personer (pluralis ) på din goda lista.

Jag tror dock karamell, yem kan sitta i lyan. Vem sista (är bäl bara 3 onda kvar eller?) Kan vara är dock mer öppet. Fick skumma vibbar av LenaH i början med, men inte alls säker och hon är nog mer åt det goda hållet för mig nu. Elo's röst på karamell räknas inte så högt för min del för känns som det kan vara mer bakom den och en av grejorna va att rädda sig själv. Men just vid detta läget svårt att säga så mycket mer.
Jag kan ha missat det, men skulle du kunna förklara/utveckla (eller citera tidigare teorier) varför du tror att karamell och Yem kan sitta i lyan?

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar