Yeay!....
DagDL 21.30
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yeay!....
DagDL 21.30
Yez!DagDL 21.30
Spånar lite på vad som kan ha hänt....
DagDL 21.30
Ungefär vad jag tänkte, jag tror också på ängel. Äntligen något att ta på så det går att börja nysta upp leken. Jag har inte gåttSpånar lite på vad som kan ha hänt
Troligast finns det en ängel ()
Det kan också finnas en välsignad
Det kan ha funnits ett beskydd som använts
Ulvarna lät bli att äta (Inte så troligt , men ändå något som kan ge detta utfallet )
Kommer ni på något mer?
Kan vara att dom försökt käka någon som är immun mot käk?Spånar lite på vad som kan ha hänt
Troligast finns det en ängel ()
Det kan också finnas en välsignad
Det kan ha funnits ett beskydd som använts
Ulvarna lät bli att äta (Inte så troligt , men ändå något som kan ge detta utfallet )
Kommer ni på något mer?
Ja, fortfarande 21.30 (tills dess måste alltså båda rösterna i leken ha inkommit och man måste ha berättat vilken som ska gälla. Glömmer man berätta vilken som gäller så gills ingen av dem)Vanlig DL som gäller?
Ja en välsignad tex som jag skrevKan vara att dom försökt käka någon som är immun mot käk?
Det brukar de inte fåJag tänker ängel eller immun mot käk. Det jag undrar är om ulvarna får info om den som dom käkat är immun mot käk eller inte.
Ok. Inte dybbel Lynch utan Trubbel LynchJag har hört rykten om att det inte är nog med kaos, så därför blir det idag
TRUBBELLYNCH!
Ni ska alla lägga två röster i tråden, och sedan via PM informera om vilken av dom ni vill ska gälla
Jag tänker att det finns en roll som är skyddad mot både käk och lynch.Ja en välsignad tex som jag skrev
Så bara för att kolla att jag greppar detta nya rätt.Jag har hört rykten om att det inte är nog med kaos, så därför blir det idag
TRUBBELLYNCH!
Ni ska alla lägga två röster i tråden, och sedan via PM informera om vilken av dom ni vill ska gälla
intressant att du har några personer (pluralis ) på din goda lista.Har ju några personer på min ”god-lista” och ett gäng på vet-ej-listan. Tre onda kvar. Två röster måste läggas idag. Gäller att hitta rätt. Den jag tänker skulle kunna vara i lyan. En hel del beror på att jag upplever att personen gått under radarn i flera dagar nu. Kan iofs bero på saker irl men det skaver ändå.
Karamelldrottningen röstar på Heffaklumpen
Den andra rösten avvaktar jag med så länge.
Jag kan ha missat det, men skulle du kunna förklara/utveckla (eller citera tidigare teorier) varför du tror att karamell och Yem kan sitta i lyan?Jag tror dock karamell, yem kan sitta i lyan. Vem sista (är bäl bara 3 onda kvar eller?) Kan vara är dock mer öppet. Fick skumma vibbar av LenaH i början med, men inte alls säker och hon är nog mer åt det goda hållet för mig nu. Elo's röst på karamell räknas inte så högt för min del för känns som det kan vara mer bakom den och en av grejorna va att rädda sig själv. Men just vid detta läget svårt att säga så mycket mer.