11. Paddington —> Lobelia
Paddington skrev bara två inlägg, varav ett var ett röstinlägg och ett inlägg var en kommentar inte relaterat till leken. Sen tog Lobelia över.
Lobelia ville inte godförklara någon i fredags. Hur ser det ut med det nu
@Lobelia?
I övrigt har jag ingen aning om vart jag har dig Lobelia, känner att du helt gått under min radar...
12. fio
Har skrivit många inlägg mestadels med korta kommentarer, vilket jag har för mig att hon brukar göra så det är inget konstigt med det.
Röstade på Q i både DL1 och DL2 vilket är något jag reagerar på. Om hon är ulv så borde hon varit ganska säker på att Q är god (sitter hon i lyan så vet hon om de andra lyamedlemarna och med en ond utanför lyan är oddsen att träffa just den inte jättestor), så kanske en ulv som såg som såg sin chans att tidigt rösta på en god Q för att se mindre misstänkt ut (fio röstade som nr 2)? Mitt minne säger i alla fall att det hänt tidigare att onda röstat tidigt för att se mera goda ut.
Igår sa hon att det inte kändes bra med alla röster på Elo och röstade på karamell (inlägg #376). Ja, jag vet inte. Men jag får lite ulvvibbar här, ulv som fattat att Elo kan vara ond utanför lyan och röstade på karamell i hopp om att det ska hända saker i det dolda som gör att karamell ryker i alla fall?
Men samtidigt så har jag ju lite ulv-vibbar av karamell också. Och om nu fio och karamell sitter i lyan, varför skulle fio rösta på karamell? Enda anledningen jag kan se då är att fio är såpass säker på att det inte cirkulerar massor av röster i det dolda, så att hon vågade rösta på karamell.
Kom på att det också kan vara så att hon spelar ett högt spel... minns en gång när typ alla var helt bombsäkra på att LenaH och fio inte kunde vara i lyan tillsammans pga hur de spelat och så visade det sig att de var just det... så ja, ingenting känns egentligen omöjligt.