Sitter och läser Elos inlägg igen för att se om jag kan lyckas utläsa något om hennes kunskaper om vem som sitter i lyan, men blir inte klok på någonting. Inte heller känner jag att röstlistan ger så himla mycket heller eftersom det bara var två kandidater uppe till granskning igår.
De jag just nu inte har i lyan är qitis (pga dl2), QueenLilith (tycker hon vänder och vrider på saker och reagerar som en nybörjargod) samt (lite mer tveksamt) Karamellen (efter hennes missförstånd kring käket igår)
Det lämnar LenaH, Lobelia, Heffa och fio att fundera vidare över just nu för min del.
Citerar mitt eget inlägg från imorse, och inser att jag glömde bort Yem i det inlägget.
Som läget är nu lägger jag Yem och fio åt sidan för idag, om det inte kommer till något mer under kvällen. Jag tycker att båda dessa resonerar likt mig och väljer därför att koncentrera mig på de återstående tre, LenaH, Lobelia och Heffa.
Heffa är den av dessa tre som varit mest aktiv idag. Har röstat på onda Elo två dagar i rad, vilket ju ser snyggt ut i statistiken, men eftersom Elo var ond utanför lyan kunde ju inte lyan veta om att hon var ond. Heffa och jag verkar ha lite olika åsikter om vissa spelare, främst fio och LenaH. Känns också som att hon går mycket i försvar just nu när hon börja få misstankar emot sig. Något jag noterar.
LenaH kom under tiden som jag skrev det här inlägget med ett eget inlägg med sina röster för dagen. och där håller jag med henne i det mesta hon skriver.
Lobelia är ganska anonym i leken, och det får min ulvradar att plinga så här pass långt in i leken.
1.
Hedinn - Bagare
2. Heffaklumpen - röstar Karamelldrottningen -
Elo - Elo
3.
cirkus - Storbonde
4. Qitis - röstar (
Hedinn) -
cirkus - Queen Lilith -
Elo
5. LenaH - röstar
cirkus -
Elo - Elo
6. QueenLilith - röstar
Hedinn - (
Karamelldrottningen) - Yem - Karamelldrottningen
7.
Elo - Ledarvarg
8. Yem - röstar
Elo - qitits - Karamelldrottningen
9. Klara - röstar Heffaklumpen - qitis -
Elo
10. karamell - röstar
cirkus - Klara
11. Paddington/Lobelia - röstar qitis - Queen Lilith -
Elo
12. fio röstar qitis - qitis - Karamelldrottningen
DL1
2/2 Karamelldrottningen röstar på
cirkus
15.29 qitis röstar på Hedinn
16:26 yem röstar på
Elo
16.55 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
18.34 Paddington röstar på qitis
19.21 Klara röstar på heffaklumpen
19.51 fio röstar på qitis
19.56
Cirkus röstar på Qitis
20.10
Hedinn röstar på
cirkus
20.11
Elo röstar på Yem
21.26 LenaH röstar på
cirkus
21.26 QueenLilith röstar på
Hedinn
21.29 qitis ändrar röst till
cirkus
DL 2
09.47 Yem röstar på Qitis
13.14 fio röstar på qitis
13.23
QueenLilith röstar på Karamelldrottningen
15.03 qitis röstar på QueenLilith
19.36 Klara röstar på qitis
19.42
Elo röstar på qitis
21.06 Lobelia (f.d Paddington) röstar på QueenLilith
21.19 QueenLilith röstar på Yem
20.32 Heffaklumpen röstar på
Elo
21.12 LenaH röstar på
Elo
21.30 karamelldrottningen röstar på Klara
DL3 - 21.30
17.39 Yem röstar på Karamelldrottningen
18.15 Klara röstar på
Elo
18.48 LenaH röstar på
Elo
18.54 QueenLilith röstar på Karamelldrottningen
19.51 qitis röstar på
Elo
20:03 Karamelldrottningen röstar på
Elo
21.13
Elo röstar på karamelldrottningen
20.34 Lobelia röstar på
Elo
20.36 Heffaklumpen röstar på
Elo
21.03 fio röstar på Karamelldrottningen
Jag tänkte passa på att rösta nu så jag kan slänga mig i soffan sedan och se på film. Uteslutningsmetoden ger idag att mina röster hamnar å detta sätt:
Klara röstar på heffaklumpen för att hennes sätt att gå i försvar när hon börjar få misstankar emot sig känns lite skumt. Dessutom har hon åsikter om vissa spelare som är tvärt emot mina egna. Och så hade jag inte så många fler ulvkandidater kvar.
Klara röstar på Lobelia för att hon känns så anonym och det känns som att hon smyger med och försöker att inte göra så mycket väsen av sig.