Kaos (Ulvlek)

Ni har lynchat nakorn heffaklumpen

Roller:
Goda
Storbonde
: Får sia tre spelare under spelets gång. NattDL.
Bagare: Om bagaren väljs som käk dör denne som vanligt, men nästa natt är ulvarna mätta och orkar inte käka.
Nakor: Odödlig i käk

Onda
Ledarvargen
: Ond utanför lyan som känner till lyamedlemmarna men inte eventuella specialroller. Om denne väljs som käk får den istället välja en av ulvarna som blir käk och kommer själv med i lyan. Om alla ulvar dör får ledarvargen förmåga att käka. NattDL på eventuellt käk.

NattDL 9.00

Roller:
Goda
Storbonde
Bagare: Om bagaren väljs som käk dör denne som vanligt, men nästa natt är ulvarna mätta och orkar inte käka.

Onda
Ledarvargen
: Ond utanför lyan som känner till lyamedlemmarna men inte eventuella specialroller. Om denne väljs som käk får den istället välja en av ulvarna som blir käk och kommer själv med i lyan. Om alla ulvar dör får ledarvargen förmåga att käka. NattDL på eventuellt käk.

NattDL 9.00
Jag sa ju det :rage::arghh:

;)

Roller:
Goda
Storbonde

Onda
Ledarvargen

NattDL 9.00
Fan fan fan. Tänker det var henne de försökte käka ändå inatt då.
Ja du @fio ?

Det betyder ju att några av dom som drivit på mot heffa måste vara onda eller? Jag la min röst där idag. Vilket nu känns jätte dumt 😶😑

Heffa skrev detta igår:

"Heffaklumpen röstar på fio
för två av hennes lyakandidater är två som jag har som goda (mig själv och LenaH) och vice versa. Jag vet ju om min egen roll och vet därmed att hon har fel om i alla fall mig, därför känns det som att sannolikheten att vi spelar för samma sida är väldigt liten. Plus nedanstående citat"

Heffa skrev detta igår:

"Heffaklumpen röstar på fio
för två av hennes lyakandidater är två som jag har som goda (mig själv och LenaH) och vice versa. Jag vet ju om min egen roll och vet därmed att hon har fel om i alla fall mig, därför känns det som att sannolikheten att vi spelar för samma sida är väldigt liten. Plus nedanstående citat"
Ja jag är också inne på fio

Ledsen men jag fick mer att göra än beräknat idag, just nu hemma och vänder innan jag ska ut på middag.

Lite snabbt bara - när blev @Klara god? Alla ni som verkar ha avskrivit Klara utan några vettiga skäl som röstning el dyl, ska jag försöka läsa in nåt i det eller?

@fio får jag inga ulvvibbar av, när hon är ond ligger hon längst ner på inläggslistan och det gör hon inte nu. :D

@QueenLilith mja, jag tänker ju ff inte att hon är så luden utan verkar mer ensam rookie och inget mer med det just nu.

@heffaklumpen har smugit med länge nu och där är jag rätt tveksam, hon skulle absolut kunna vara i lyan.

@Yem - där har jag väl avvaktat iom att hon la första röst på @qitis i DL2 och det känns onödigt utstickande för en ulv så inte högst på listan.

@Lobelia har jag svårt att få grepp om och hon är därför också en kandidat.

@karamelldrottningen brukar jag tänka att hon inte rimligtvis kan vara ond och hon lurade mig tom att tro att hon var siare i en tidigare lek så jag vet att jag liksom alltid sätter henne som god men hon har ju då lurat mig förr.

Äh fan, måste sticka och sjukt stressad nu så återkommer när jag kommit hem.

LenaH röstar på heffaklumpen
LenaH röstar på karamelldrottningen
Kan LenaH sitta i lyan med Fio? Hon skrev här att fio lägger längst ner på inläggslistan när hon är ond. Så nu funderar jag på om det va för att rädda en annan i lyan..... Lenah har jag haft som skum i början, men blev övertalad att hon inte va skum. Nu känns det mer sannolikt. Vem skulle vara sista i lyan då. Karamell eller Yem?

Kan LenaH sitta i lyan med Fio? Hon skrev här att fio lägger längst ner på inläggslistan när hon är ond. Så nu funderar jag på om det va för att rädda en annan i lyan..... Lenah har jag haft som skum i början, men blev övertalad att hon inte va skum. Nu känns det mer sannolikt. Vem skulle vara sista i lyan då. Karamell eller Yem?
Jag tycker också lenah är skum , därför jag la en av mina röster på henne idag

Har du avskrivit Lobelia ?

Jag tycker också lenah är skum , därför jag la en av mina röster på henne idag
Ja är faktiskt rätt inne på nu att lenah och fio sitter I lyan. Behöver bara pricka den tredje. Karamell verkar förvirrad och då verkar hon inte ha speciell roll enligt mig. Kunna då vara tredje i lyan som försöker spela bybo. Eller yem. Måste kolla inläggen men har för mig att båda lenah och fio har drivit på med karamell är god och då lurad oss? Yem har dom inte skrivit så mycket om, annat än hon kanske är ond (om jag kommer ihåg rätt, är på mobilen just nu)

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar