Kaos (Ulvlek)

Ja är faktiskt rätt inne på nu att lenah och fio sitter I lyan. Behöver bara pricka den tredje. Karamell verkar förvirrad och då verkar hon inte ha speciell roll enligt mig. Kunna då vara tredje i lyan som försöker spela bybo. Eller yem. Måste kolla inläggen men har för mig att båda lenah och fio har drivit på med karamell är god och då lurad oss? Yem har dom inte skrivit så mycket om, annat än hon kanske är ond (om jag kommer ihåg rätt, är på mobilen just nu)
Ja, du måste kolla inläggen.
Sorry för inaktivitet idag men återkommer förhoppningsvis imorgon. 🙂

Heffa skrev detta igår:

"Heffaklumpen röstar på fio
för två av hennes lyakandidater är två som jag har som goda (mig själv och LenaH) och vice versa. Jag vet ju om min egen roll och vet därmed att hon har fel om i alla fall mig, därför känns det som att sannolikheten att vi spelar för samma sida är väldigt liten. Plus nedanstående citat"
Fast hur visste Heffa att fio och LenaH var goda? Hennes roll ha ju inte givit kunskapen? I så fall behöver hon listat ut det från någon eller fått en sia eller något.

Fast hur visste Heffa att fio och LenaH var goda? Hennes roll ha ju inte givit kunskapen? I så fall behöver hon listat ut det från någon eller fått en sia eller något.
Hon trodde ju att fio var ond ?
Men vad det gäller LenaH vet jag inte.
Men tror (obs tror ) att LenaH kan ha försvarat henne lite när folk har gått på Heffa ?

Ser att jag fått många röster på mig idag, vilket inte känns jättebra. Jag vet ju om min egen roll och vilken sida jag spelar för. Tror (vet...) att det inte skulle gynna den goda sidan om ni lynchar mig nu - men visst. Det kanske benar ut ett och annat och kan förhoppningsvis hjälpa goda sidan ändå... :)
Det här inlägget som jag borde tagit mer på allvar. Fick en obehaglig feeling om att jag haft fel om Heffaklumpen. Men tänkte sen att nej detta är ett spel börja inte ändra om nu till höger och vänster utan kör på!
Så fel. Så dumt :banghead:
Men vad kan Heffa ha menat med att det skulle gå att luska fram någon info om detta?

Jag sitter inte i någon lya kan jag meddela, tyvärr som det känns nu då alla ulvar bara måste skratta åt oss allihopa nu :banghead:

Det här inlägget som jag borde tagit mer på allvar. Fick en obehaglig feeling om att jag haft fel om Heffaklumpen. Men tänkte sen att nej detta är ett spel börja inte ändra om nu till höger och vänster utan kör på!
Så fel. Så dumt :banghead:
Men vad kan Heffa ha menat med att det skulle gå att luska fram någon info om detta?

Inte mer än att vi fick reda på att hon är god tror jag. Vad skulle hon möjligtvis kunnat få för annan info som skulle synas när hon dog?

Nakor, vad är det för jävla roll? Aldrig ens hört :rofl:
Nakor - God roll. Enda specialförmågan att den är odödlig i lynch och i nattkäk. Brukar kombineras med en ond självmordsbombare som är den enda som kan döda Nakor.

Nu var hon ju tydligen inte immun mot att lynchas (tyvärr ). Observera dock att den rollen i rollbeskrivningen från anmälningstråden ofta brukar kombineras med en självmordsbombare.
Tiden lär utvisa om så är fallet i denna leken ,

Jag måste sova nu -jobbdag imorgon. Hinner ju in innan nattDL och delge mina tankar och hoppas kunna fortsätta med det även efteråt :)

Nakor - God roll. Enda specialförmågan att den är odödlig i lynch och i nattkäk. Brukar kombineras med en ond självmordsbombare som är den enda som kan döda Nakor.

Nu var hon ju tydligen inte immun mot att lynchas (tyvärr ). Observera dock att den rollen i rollbeskrivningen från anmälningstråden ofta brukar kombineras med en självmordsbombare.
Men kan det ha blivit en miss här då eller? För hon borda vara odödlig mot lynch? Om självmordsbombare hade dragit med henne borde det ju stått?

Ja för Preciiiis den rollen var jag ju helt övertygad om att den skulle vara med i denna leken... O_o

Hon trodde ju att fio var ond ?
Men vad det gäller LenaH vet jag inte.
Men tror (obs tror ) att LenaH kan ha försvarat henne lite när folk har gått på Heffa ?
Jag är för trött för att tänka, bättre jag återkommer imorgon. Men du har rätt, jag undrar mest hur heffa viste vem som var ond och god. Rollen ger ju inga särskilda kunskaper.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.