Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägger in dessa så jag har dem tillgängliga sedan
Röstlista D1
2/2 Karamelldrottningen röstar på cirkus
15.29 qitis röstar på Hedinn
16:26 yem röstar på Elo
16.55 Heffaklumpen röstar på karamelldrottningen
18.34 Paddington röstar på qitis
19.21 Klara röstar på heffaklumpen
19.51 fio röstar på qitis
19.56 Cirkus röstar på Qitis
20.10 Hedinn röstar på cirkus
20.11 Elo röstar på Yem
21.26 LenaH röstar på cirkus
21.26 QueenLilith röstar på Hedinn
21.29 qitis ändrar röst till cirkus
Cirkus lynchas. Storbonde (med 3 sior)
Hedinn käkas Bagare
DL 2 - 21.30
09.47 Yem röstar på Qitis
13.14 fio röstar på qitis
13.23 QueenLilith röstar på Karamelldrottningen
15.03 qitis röstar på QueenLilith
19.36 Klara röstar på qitis
19.42 Elo röstar på qitis
21.06 Lobelia (f.d Paddington) röstar på QueenLilith
21.19 QueenLilith röstar på Yem
20.32 Heffaklumpen röstar på Elo
21.12 LenaH röstar på Elo
Tid? Karamelldrottningen röstar på Klara
Ingen lynchas
Ingen käkas
Nä, jag tycker mest det är lite billigt att utgå ifrån att om det står mellan två spelare i DL1 och den som lynchas är god så måste den andre vara ond??LenaH är också lite skum för mig Mest kanske för hon nästan försvarade mig igår när det kraftigt var övervikt till att jag skulle lynchas?
Kan ju ha bra Q-radar , men kan också vara ond som inte ville delta i att spika igen för mig.
Vet e katten om någon gynnas utom LL om de nu klarar sig från skrattkramp.Det återstår att se. Men med tanke på att onda faktiskt gynnas av en dold rollista så tycker jag det borde finnas en god lya.
7. Elo
Jag röstade på Elo igår. Känner fortfarande att Elo mycket väl kan vara ond, men samtidigt är det (enligt mig) svårt att säga då jag upplever att Elo varit väldigt anonym hittills. Detta behöver så klart inte ha någon form av betydelse och det kan vara så att jag reagerar på det för att jag sen innan var misstänksam mot Elo men hon skrev imorse i inlägg #307 att "Nu blev det ju knepigt. (Läs: ännu knepigare)". Knepigt för att det nu blir svårt för lyan att hitta teorier om varför Q är ond och kunna rösta ut henne? Jag vet inte, men jag reagerade i alla fall på den meningen.