Eftersom
qitis hittills fått två av tre röster (räknar inte med hennes egna röst eftersom den omöjligt skulle kunna ligga på henne själv) så känner jag att jag behöver ta en titt på hennes inlägg. Jag brukar som sagt ha svårt att placera Q, speciellt i början. Men huvudet är inte riktigt på topp nu så jag kan mycket väl ha missat något...
Q trodde att LL hade glömt att bifoga rollistan, vilket jag inte kan klandra henne för. Jag gick på den själv också, så
Jag tycker att Q hade rimliga tankar igår om rollfördelningar i leken, även om hon snurrade till det lite med en tanke om att alla onda skulle vara utanför lyan. Men hon är inte den enda att snurra till det och jag är definitivt inte rätt person att döma någon pga det
Hon röstade på Hedinn igår, som bevisligen var god. Dock kan inte Q ha vetat det vid tidpunkten hon la rösten (om reglerna för eventuella sior i leken är som de brukar), så länge hon inte är ond. Gjorde ett försök igår att rädda sig själv genom att ändra röst till cirkus, vilket skulle kunna tolkas som att hon är på den onda sidan. Men i mina ögon skulle det lika väl kunna vara en god med specialförmåga, eller en väldigt leksugen bybo.
Jag uppfattar det ändå som att Q har varit med och försökt föra leken framåt och ställa frågor till andra deltagare. Dock ser jag Q som en rutinerad spelare som lika gärna skulle kunna grundlura mig genom att få mig att tro att hon är god.
Slutsatsen är att jag inte känner mig mycket klokare, förutom att jag nu vet att jag inte hittar något som lyser med stora röda lampor i det som Q skrivit i leken hittills...