Nu har jag vaknat . har ju inte så mkt tid idag då jag ska till jobbet igen ikväll och har hästarna emellan. Men har lite tid innan DL hoppas jag. Har inte hänt så jättemkt sen jag var inne sist ser jag av förklarliga skäl.
Q lägger jag åt sidan för nu iallafall men tänker att det såklart måste finnas en ulv bland de rösterna igår.
@Elo @Klara @Yem och jag röstade där. Yem skrev bara ett inlägg efter lynchen så vi får se lite vad hon skriver idag. Spontant känns det som någon av Klara eller Elo då Yems tidiga röst väckte kanske för mkt uppmärksamhet för att vara en ulv. Jag har ärligt talat ingen jävla aning tycker varken Klara eller Elo sticker ut på något skumt sätt.
@karamelldrottningen känns ovanligt mycket mer förvirrad än vanligt , kanske för att hon inte alls behöver ha den kollen som man bör ha när man spelar själv utan att hon förlitar sig på sina eventuella lyamedlemmar?
@LenaH känns inte lika vass och skarp som vanligt. Får se om hon steppar upp under dagen.
@heffaklumpen tycker jag glider med på ett sätt som gör att jag kan tänka mig att hon kan sitta i lyan
@Lobelia har jag ingen åsikt om än så länge.
@QueenLilith glömde jag. Svårt att säga något om en som är ny. Hon är ju superskum men ändå inte. Känns ju som om försöker vrida och vända lite på spelet.