Gammeln
Trådstartare
Nu säger man att Helga slår till obönhörligt med orkan inom en timme på Bohuskusten . Alla broar stängda därNej inte än.Men jag kan konstatera att jag på 2 ställen borde ha skruvat i fler skruv på veranda taket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu säger man att Helga slår till obönhörligt med orkan inom en timme på Bohuskusten . Alla broar stängda därNej inte än.Men jag kan konstatera att jag på 2 ställen borde ha skruvat i fler skruv på veranda taket
Då är vi igång nu dåHär är det svårt att ens gå rakt ute pga blåsten. Vi har strömavbrott
E6:an avstängd. Kaos därRund 20 sekundmeter. tur att det är så torrt i backen, hittills inga stormskador...
Kaos i tågtrafiken nuHär har ett träd fallit som vi fick såga upp och tagit bort över vägen. Elen kom tillbaka en snabbsväng och under den tiden fixades vatten till alla djuren både inne och ute innan den försvann igen och nu finns vattenreserver i dunkar på gården .
Jag flög nästan omkull nyss av en kastvind, vet inte riktigt vad dom ligger på men jag brukar stå stadigt på jorden i normala fall
Jag vet! Jag hare en vän som sitter fast där som uppdaterar för varje meter hon kommer framåt typ... Här i stan har ett skyltfönster krossats av vinden, träd har fallit och flera trafikolyckor har inträffat. Räddningstjänsten har stängt av ganska mycket inne i stan och ute vid köpcentrumet nu. Jag ska snart försöka plocka in lite hästarKaos i tågtrafiken nu
Måste vara lite kaos i skåne nu,läste just att 6 bilar sitter fast i en snödriva i skivarps närhet.
Här är det alltid som en överraskning trots att vi har vinter varje år känns det som.Danskarna verkar kunna det här med plogning och saltning bättre än svenskarna, GPSen sade det skulle ta 2 timmar 8 min från Århus till Frederikshavn (180 km), Tog bara 6 min extra genom snö och blåst.
Danskarna verkar kunna det här med plogning och saltning bättre än svenskarna, GPSen sade det skulle ta 2 timmar 8 min från Århus till Frederikshavn (180 km), Tog bara 6 min extra genom snö och blåst.
Är det nytt kaosMåste vara lite kaos i skåne nu,läste just att 6 bilar sitter fast i en snödriva i skivarps närhet.
Är det nytt kaos
Måste vara lite kaos i skåne nu,läste just att 6 bilar sitter fast i en snödriva i skivarps närhet.