Inte på väg in kaos på vägarna heter deNytt kaos på väg in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte på väg in kaos på vägarna heter deNytt kaos på väg in
........jag menade att ett nytt kaos var på väg in i landet. Det kaoset resulterar i kaos på vägarnaInte på väg in kaos på vägarna heter de
Nähä du skojar........jag menade att ett nytt kaos var på väg in i landet. Det kaoset resulterar i kaos på vägarna
Vad menar du?Nytt kaos..............denna gång i luften
Ett datorfel slog ut flyget i det svenska luftrummet. Då blev det kaos i större delen av landetVad menar du?
Trädfria vägar här nere.Hur har ni det i sommarkaoset
Här var det ett parasoll som blåste ut på vägenTrädfria vägar här nere.
Vare mitt? Gå o hämta det dåHär var det ett parasoll som blåste ut på vägen
. Måste ha varit riktigt kaosigt i skåne idag. Hörde att det var otroliga molnformationer därVare mitt? Gå o hämta det då
Nytt kaos på väg in. Har ni skruvat på vinterdäckenI Skaraborg har vi tack o lov inte sett röken av dagens oväder och för min del så kan vi skippa feb och gå direkt till mars
Nä. Snön får vänta lite...Nytt kaos på väg in. Har ni skruvat på vinterdäcken
Nope. Man ska inte ut o köra bil tis ons och tors enligt varningarna. Super kaos väntasNä. Snön får vänta lite...
Nä.. Jag säger att kaoset får vänta. Då blir det så.Nope. Man ska inte ut o köra bil tis ons och tors enligt varningarna. Super kaos väntas
Nope. Man ska inte ut o köra bil tis ons och tors enligt varningarna. Super kaos väntas