Vinterdäck? Då blir det ju ingen sportNytt kaos på väg in. Har ni skruvat på vinterdäcken
Nä,någon vinter har dom inte hotat med än och däcken brukar komma på efter nyår om det blir en normal svensk vinter här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vinterdäck? Då blir det ju ingen sportNytt kaos på väg in. Har ni skruvat på vinterdäcken
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23817870.abVad är det för "kaos" på väg in? Vilken del av landet?
Här har vi redan haft halka med flera bilar i diket, halkan verkar komma som en chock varje år för de som hamnar i diket.
Själv byter jag nog till vinterdäck i helgen, temperaturen på mornarna och kvällarna börjar bli så låg att sommardäcken inte är lika bra längre. Ska bara lokalisera domkraften på jobbet.
Jaha, då blir det till att ta det lite lugnare i trafiken då. Går ju att köra även om man har sommardäck, får bara anpassa sig därefter, hur svårt kan det vara?
Ohyggligt svårt med tanke på att folk inte kan hålla sig på vägen ens när det är sol, torr asfalt och plusgrader.Jaha, då blir det till att ta det lite lugnare i trafiken då. Går ju att köra även om man har sommardäck, får bara anpassa sig därefter, hur svårt kan det vara?
Tydligen mycket svårt eftersom folk med suvar ligger i dikenaJaha, då blir det till att ta det lite lugnare i trafiken då. Går ju att köra även om man har sommardäck, får bara anpassa sig därefter, hur svårt kan det vara?
Dom hade flaxSjälv har jag precis bytt, föredrar att kunna stanna och ha grepp även om andra kör som de hittat körkortet i flingpaketet.
Huvudsaken är väl att det blir kaosSödra Sverige är lite luddigt. Vi här i söder har inte alltid samma väder som i exempelvis Östergötland.
Huvudsaken är väl att det blir kaos
Vi ska upp och spana på spektaklet imorgon mest för att se studentparaden som ska klä ut sig till påvar, kan bli rätt underhållande om jag känner Lund rätt!Enligt DMI och YR lär det inte bli kaos här iaf. Eller ja, vi får lite påve-kaos istället men mot det hjälper tyvärr inga vinterdäck
Vi ska upp och spana på spektaklet imorgon mest för att se studentparaden som ska klä ut sig till påvar, kan bli rätt underhållande om jag känner Lund rätt!
Haha, jag är rätt glad att jag inte jobbar faktiskt. Lär varit en hel del folk på ingång den här helgen!Det låter kul, roliga hattar och sånt
Jag hoppas mest att folk håller sig lugna. Jag får så himla körigt på jobbet sen 2-4 dagar senare
Är det så lång tid det tar innan dom blir inkvarterade på ditt jobb?Det låter kul, roliga hattar och sånt
Jag hoppas mest att folk håller sig lugna. Jag får så himla körigt på jobbet sen 2-4 dagar senare
Är det så lång tid det tar innan dom blir inkvarterade på ditt jobb?
Tydligen mycket svårt eftersom folk med suvar ligger i dikena
Nytt kaos på väg in nuMjae folk tror att det räcker med 4x4 för att klara halka.
Utan bra däck kvittar det.
eller nyare bilar ligger i dikena!jag som kör en gammal volvo 745a( bakhjulsdriven och lätt i röven när den väl släpper) ligger på vägen och kör lungt förbi alla som är i dikenaTydligen mycket svårt eftersom folk med suvar ligger i dikena
Ja kör med huvudet här behöver man ingen värsting bilNytt kaos på väg in nu