Kaos på vägarna

Strålande sol ,lagom vind och 22+ ,inte mycket till kaos här inte. Väntar på åskovädret ,ser mörkt ut bortåt kusten

Här är utfärdat klass 1 varning men jag förstår inte varför,det regnar knappt och inte blåser det värre än vanligt heller, så nej ingen kaos.

Klass 2 varning

Stormen, som har döpts till Freja, har nu kommit in över Danmark.

– Det blåser rätt bra på Jylland just nu, säger Kristian Silver, meteorolog vid SMHI.

Någon gång efter midnatt väntas de kraftiga vindarna att dra in över Hallandskusten och vidare österut. Stormbyarna kan på sina ställen komma upp i 25-27 m/s.

– Ge dig inte ut i onödan och var försiktig på vägarna, säger Kristian Silver.

Kan säga att det blåste bra kring Flyinge under kvällen, och kom rejäla regnmängder i perioder. Stor skillnad inne i Lund, här är det lugnt!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar