Kaos på vägarna

I västra Blekinge har det varit omöjligt att sova, det har låtit som att huset skulle landa hos grannen. Det är tydligen strömavbrott hos flera av mina vänner men här långt ute i skogen har vi inga problem. ;)

Inga skador på något ute utöver några bortslitna vindskivor från vindskyddet.

Och jämnt fördelat,vi som klarade oss från Gorm,vilket betyder jag tex,får nu gå ut o skruva fast saker (bygger ff på huset o verandan)

Det låter som om sthlm ska klara sig även den här gången. Jag är glad att slippa städa uteplatsen, men önskar att det kunde komma lite snö

Nu är det uppgraderat till orkan på vissa stället :grin:
Nu ska du vara tyst :p Tack o lov så bor jag mitt emellan vänern o Vättern så med lite tur har det blåst av sig innan det kommer hit.
Men den kvarvarande biten verandatakplast är numera flyttad från gräsmatta till lada.

Nu ska du vara tyst :p Tack o lov så bor jag mitt emellan vänern o Vättern så med lite tur har det blåst av sig innan det kommer hit.
Men den kvarvarande biten verandatakplast är numera flyttad från gräsmatta till lada.
Det drar in över västkusten med full kraft och sedan rakt över dig o vidare till östkusten:p

Sambon skulle egentligen ha med sig sonen i lastbilen Värmland -Göteborg imorgon, jag börjar fundera på om det är bättre han lilla stannar hemma

Det låter som om sthlm ska klara sig även den här gången. Jag är glad att slippa städa uteplatsen, men önskar att det kunde komma lite snö
Även för Stockholms län utom Roslagskusten är en klass 1-varning utfärdad från och med fredag eftermiddag. Där kan det bli mycket hårda vindbyar.

– Framför allt är det för vinden som varningarna handlar om på de flesta håll i landet. I Stockholms län blir det vindstyrkor på drygt 20 meter i sekunden

Även för Stockholms län utom Roslagskusten är en klass 1-varning utfärdad från och med fredag eftermiddag. Där kan det bli mycket hårda vindbyar.

– Framför allt är det för vinden som varningarna handlar om på de flesta håll i landet. I Stockholms län blir det vindstyrkor på drygt 20 meter i sekunden

Oh! Det hittade jag inget om förut. Då blir det lugn körning och absolut inte köra om några höga lastbilar på broar :p (Jag tycker verkligen inte om att köra om lastbilar, har hört om för många som vält och såg senast idag en som vinglade till så rejält att den hade kört rakt in i bilen som körde om, om den vinglat åt det hållet...).

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 562
Senast: mars
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 681
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 371
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 668
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar