Röstlista DL2
17:27 Blacksmithfarm röstar på hedinn
19.33 hemlig röstar på Blacksmithfarm
20:59 Hedinn röstar på Blacksmithfarm
21:04 cirkus röstar på LenaH
21:04 Lobelia röstar på fio
21:11 Idahoe röstar på fio
21:15 Fio röstar på blacksmithfarm
21.21 Niyama röstar på cirkus
21:25 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:27 Qitis röstar på Hedinn
21:27 Blacksmithfarm ändrar röst till fio
21:28 LenaH röstar på cirkus
21:30 S
nurrfian ändrar röst till qitis
21:30 Niyama ändrar röst till Q
Lite tankar från mig angående gårdagens röstning
@Snurrfian som ändrar röst från bevisligen goda BSF till mig är kanske inte riktigt lika misstänkt för mig (även om jag blev förvånad över ändringen faktiskt?) som Niyama som hade en riktigt konstig och ologisk motivering att ändra till mig- (vilket hon själv kom på ser jag)
Dock brukar
@Niyama sällan( aldrig?) vara så virrig att hon snärjer in sig i motiveringarna så som hon gjorde igår- det stämde inte helt enkelt .
BSF vet vi ju var god och Niyama är väl en av de som tidigt lanserade iden att jag skulle "skyddat" BSF med min sena röständring i DL1?
Det är ju uppenbart nu att så absolut inte var fallet
så
@Niyama är definitivt på min lista över misstänkta onda faktiskt
@Hedinn röstade jag på igår enligt teorin att att hon skulle kunna vara ulv efter första dagens DL-lista eftersom
@LenaH var misstänkt får då hon la en andraröst på BSF där efter att Hedinn lagt en tidig röst på densamme Allt enligt teorin att fåret skulle vilja vinka till lyan genom att följa första rösten av en ulv _ vilken faktiskt är ganska vanlig tycker jag- även om det även inte alltid varit så historiskt sett
BSF själv var också misstänksam mot Hedinn- och då det blev klart efter gårdagens lynch att BSF var god så finner jag ingen anledning att ompröva min tanke från igår faktiskt .
Hedinn är fortsatt min starkaste kandidat till att ingå i lyan
övriga som röstar på BSF går är
@hemlig och
@fio
Det skulle ju vara sensationellt om alla tre skulle ingå i lyan, och rösta på samma men utesluter det dock inte - har ju varit utsatt för det själv som god
@hemlig röstade på mig i DL1 så håller ögonen på henne lite grann faktiskt
fio röstade på hemlig i DL1 Kan ju vara en möjlig alibiröst men kan lika gärna vara en vanlig förstadagsrös
@cirkus förefaller vända och vrida tycker jag faktiskt i de inlägg hon kommit med och driver åtminstone leken framåt
Hedinn har ifrågasatt henne (och BSF)ang att de skulle outa ev god specialroll i sina funderingar
Cirkus tänker iaf lite åt alla håll och kanter och verkar kunna se att det kan vara antingen si eller så Sedan om det betyder att hon är god det vågar jag inte säga faktiskt
Men inte högst upp på min lista över misstänka just nu iaf
@Idahoe hade jag en notering om efter dl1 att hon kunde vara ett misstänkt får som följde efter Niyamas röst på snurrfian
Igår röstade hon på fio som då givk upp till lika med BSF i antal röster . Det kan möjligen betyda att fio och Idahoe inte sitter i lyan i hop då kanske? och inte heller att Idahoe är får om nu fio skulle vara ulv?