alltså VARFÖR gjorde jag sådär? fick dålig känsla av alla röster på BSF men min teori mot Q handlade ju delvis om att hon kunde räddat BSFNiyama ändrar röst till Q
pga panik och hennes räddning dag 1
ingen aning om hur röstläget blev dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alltså VARFÖR gjorde jag sådär? fick dålig känsla av alla röster på BSF men min teori mot Q handlade ju delvis om att hon kunde räddat BSFNiyama ändrar röst till Q
pga panik och hennes räddning dag 1
Jag fattade det så iom att du nämnde andrarösten men jag hajar vad du menar, du tänker mer i styrningstermer?Jag tror mer på dig som ulv möjligen. Jag har väl inte ens nämnt dig som får?
Har ändrat men osäker på om det stämmer. Ser inte heller klockslag via mobilen.Röstlista DL2
17:27 Blacksmithfarm röstar på hedinn
19.33 hemlig röstar på Blacksmithfarm
20:59 Hedinn röstar på Blacksmithfarm
21:04 cirkus röstar på LenaH
21:04 Lobelia röstar på fio
21:11 Idahoe röstar på fio
21:15 Fio röstar på blacksmithfarm
21.21 Niyama röstar på cirkus
21:25 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
21:27 blacksmithfarm ändrar röst till fio
Qitis röstat på hedinn
LenaH röstar på cirkus
Snurrfian ändrar röst till qitis
Bsf 3
fio 3
hedinn 1
cirkus 2
LenaH 1
Qitis 1
Nej, det hade jag, se mitt inlägg ovan. Sorry.Fast det är väl knappast därför jag röstar på Bsf nu? Och verkligen inte med den motiveringen du skrivit här. Nu har du blandat ihop mig med någon annan.
Det är inte helt osannolikt - däremot så ÄR det ju att styra att lägga en sen andraröst. De tidiga är på ett sätt bra men de sena när det ligger spritt så är det mer att styraVad tänker du om att hon (Q) kanske inte bara räddade sig själv utan även BSF? Jag har ingen aning om var LenaH står men om man vill undvika att ulvarna ska styra så är det väl bra att lägga andraröster?
Ja precis och att rösten var senJag fattade det så iom att du nämnde andrarösten men jag hajar vad du menar, du tänker mer i styrningstermer?
Men du är säker nog för att lägga rösten på BSF?
Den sena rösten igår (och idag) är helt enkelt för att jag inte hann tidigare om jag dessutom skulle läsa och hinna teoria lite.Det är inte helt osannolikt - däremot så ÄR det ju att styra att lägga en sen andraröst. De tidiga är på ett sätt bra men de sena när det ligger spritt så är det mer att styra
Ja precis och att rösten var sen
Nej, det hade jag, se mitt inlägg ovan. Sorry.
Jag hade inte sett din röst alls när jag skrev utan blandat ihop dig och hemlig...
Alltså jag är hemskt ledsen, jag rörde till det totalt. Hade jag inte kombinerat dina misstankar och hemligs röst så hade jag inte misstänkt dig såpass att jag röstat på dig utan mer som "någon at hålla ett öga på framöver", och därför försökt hitta något mer misstänkt att rösta på. Hoppas verkligen att jag inte bidrar till att få ut någon viktig god roll nuNu ryker nog jag ååh era dårar
@fioJag tror jag har lyckats blanda ihop inläggen från fio och hemlig Det var hemlig som la en enkel röst på BSF i början, men fio som jag tyckte spred flera lösa misstankar utan mycket grund. Sorry.
Hade jag haft tid hade jag kanske försökt hitta något mer misstänkt, men det har jag inte. BSF brukar rösta tidigt och många verkar haka på att hon gjort det lätt för sig, sååå misstänkt tycker jag kanske inte det är utan mer som hon brukar spela. så min röst får stå kvar men är alltså grundad på inte fios röst utan resten av motiveringen bara
Mig med, tack.Ät mig