Öh men det är ju ingenstans samma sak???? Hur i hela fridens namn kan du säga att det ovan är samma sak som jag skrev?
Klart man kan byta ut händelserna i absurdum, typ till "jag ville inte bli mördad men blev det ändå och nu funderar jag på hur jag kommunicerar kring min livslust".
Jag tycker det är precis samma sak - beroende på vad som de facto inträffat naturligtvis. Jag vet ett fall där kvinnan och mannen hade sex i berusat tillstånd, som ett ONS. När morgonen sedan kom fick kvinnan ågren för hon var ju faktiskt både sambo och förlovad med en annan man. Hennes briljanta ide var då att anklaga ONS mannen för våldtäkt. Så småningom blev det nedlagt för det fanns ju inga bevis för att kvinnan skulle blivit våldtagen och om jag inte minns fel så bröt hon ihop i förhör och sa som det var också till slut.
Menar du att denna man skulle fundera ett extra varv på hur han ligger med kvinnor?
Dessa fall där någons polare knullat sovande brudar helt utan skrupler behöver vi ju inte ta upp för där är det ju helt självklart att mannen gjort fel och borde fundera på vad han pysslar med.
Senast ändrad: