Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag hos mamma och är barnsligt förtjust i att Underworld sänds på 6:an, äntligen lite riktiga vampyrer och lykaner på tv. Tonårsförälskelsen i Lucian blossar upp på nytt, haha .
Just nu spelar jag Assassin's Creed och stör mig på faktumet att jag insett att jag känner mig värdelös och oönskad som kvinna utan en man. Sluta nu, hjärnan.
På väg till stallet och vill att någon ska döda mig.
Mvh sovit två timmar och aldrig varit så här trött, åtminstone inte sedan jag var vaken tre dygn i sträck.
(Men ska jag vara ärlig så var han faktiskt på toaletten just den minuten som jag skrev inlägget Och nu har han åkt till jobbet, samma lyxiga nattjänst som jag hade mån-fre, så nu är jag ursäktad.)
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.