Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu funderar jag på varför allt jag gör blir fel, samt varför jag går in i allting idag.

kl
Har jag helt fruktansvärt ont i tanden och försöker få ihop ett labbprotokoll.
Väntar på att värktabletterna ska kicka igång ordentligt först bara

kl

Just nu är jag irriterad över en sak. Förstår mig verkligen inte på folk ibland. Men det löser sig. Skiter helt enkelt i allt.

kl

Just nu sitter jag hos mamma och är barnsligt förtjust i att Underworld sänds på 6:an, äntligen lite riktiga vampyrer och lykaner på tv. Tonårsförälskelsen i Lucian blossar upp på nytt, haha :p.

kl

Just nu spelar jag Assassin's Creed och stör mig på faktumet att jag insett att jag känner mig värdelös och oönskad som kvinna utan en man. Sluta nu, hjärnan.

kl

Just nu borde jag sova men fick en hemsk ångest inför imorgon. Skulle på fest men kan inte gå pga min hjärna. Så blir hemma istället.

kl

På väg till stallet och vill att någon ska döda mig.
Mvh sovit två timmar och aldrig varit så här trött, åtminstone inte sedan jag var vaken tre dygn i sträck.

*Kl*

Just nu kollar jag på Vinterstudion och äter yoghurtdoppad kokos.
Mvh sovit sex timmar på två dygn och borde vara tröttare än jag är.

Kl

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att min sambo ska komma med min frukost :love:

kl

Just nu är jag glad över en sak men riktigt jävla förbannad över en annan!:banghead:
Kör man på och KRASCHAR någon annans bil så lämnar man FÖRFAN EN LAPP!!!!

Egentligen samtidigt som jag tittade på handboll :D

(Men ska jag vara ärlig så var han faktiskt på toaletten just den minuten som jag skrev inlägget :o Och nu har han åkt till jobbet, samma lyxiga nattjänst som jag hade mån-fre, så nu är jag ursäktad.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 113
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 427
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar