Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Bara att bita ihop och plugga lite då. Jag lider med dig! :crazy:

*Kl*
Just nu är jag lite sugen på att ta en sista minuten-resa med min vad-det-nu-är, som hädanefter kommer få heta sitt riktiga namn :p Och nej, givetvis ska vi inte åka någonstans men det hade varit kul :D

All_Glory_to_the_Hypno_Toad.gif

All glory to the Hypotoad!

kl

Just nu sitter jag och tänker på allt jag måste göra, och känner mig helt tom och slut och omotiverad. Nästan deprimerad.

Önskar jag kunde få lite energi.

*Kl*

Just nu väntar jag på veterinären som ska vaccinera en av ponnyerna. Därefter ska jag löshoppa ponny nummer två av tre :)

Just nu försöker jag få mini att sova, samt få storebror att inte leva om en massa så mini får en chans att sova.

*Kl*

Just nu har jag precis packat upp maten som jag köpt. Ska fortsätta hålla ett högt tempo och nu gå ut i det underbara vädret :D Tar med hunden och går en sväng på mossen tror jag bestämt!

kl

Jus nu har jag precis kommit hem från ett samtal hos psykologen och tagit emot sonen som kom med sin taxi från skolan precis. Sitter nu och äter mellanmål.

KL

Just nu sitter jag i chock efter att ha klarat körkortsteorin. Med god marginal. :confused::banana: How the fuck did that happen? :cautious:

kl

Just nu trycker jag i mig grillad kyckling och längtar hemskt mycket till onsdag pga. Sthlm och middag med Person of Interest.

kl

Just nu kollar jag på CSI. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll men blir väl något program till efter detta

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 110
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 343
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar