Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Folk är idioter.

kl

Just nu äter jag muffins och Cola Zero, medan jag hänger på Twitter och drog precis en ordvits. Om katter. Vars frekventa förekomst på just Twitter jag precis beklagade mig över.
Mitt liv.

*Kl*

Just nu dricker jag hemgjord milkshake och är dessutom fortfarande oförskämt pigg. Kommer straffet för sömnbristen imorgon tro? :eek:

1467367_10152358130976102_358221664_n.jpg

Just nu insåg jag precis att jag fått tillbaka kroppen jag hade innan jag fick första barnet. När jag hade häst och var igång hela tiden. En rätt trevlig upptäckt ;):p

kl

Just nu äter jag bacon (jag vägrar normalt äta griskött pga. vidrigaste smaken ever, men alltså bacon, bacon i mitt hjärta nu och för evigt <3), spelar Assassin's Creed och försöker få ordning på hjärtklappningen som envisats med att trakassera mig hela kvällen.

kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet Tömkört hästen och haft min städvecka.
Nu blir det film på tv.

kl

Just nu försöker jag att ändra kvoten plugg/buke så att det i alla fall blir lika mycket av båda :p

HAHA! Går det bra? ;-) Det gör det inte för mig. Borde plugga.... Men, å andra sidan, jag kan få njuta lite av helgen med, har knappt hunnit med det o de måste man få göra så man orkar med veckan som kommer ju.

//r

kl

Just nu är jag precis nyvaken efter att äntligen ha fått sova ett par timmar (mvh sov 20 minuter föregående natt och that's it) och kan inte FÖRSTÅ varför jag får hjärtklappning hela jävla tiden. Är inte ens stressad eller orolig över något ATM. Idiotkropp.

*KL

Just nu:
är jag trött.
funderar jag på om det verkligen ska vara nödvändigt med julklappar till pappor varje år, men konstaterar att det är bäst för familjefriden.
saknar jag ett förhållande. Inte nödvändigtvis ex:et, men jag saknar att ha *någon* (och nej, inte på "vän-sättet", jag har många bra vänner).
är jag lite orolig för morgondagen då jag har första mötet med nya terapeuten.
önskar jag att det var post-tenta.

kl

Just nu är jag irriterad och lite ledsen. Fick veta i natt att en kompis ska få barn med sin flickvän som han träffade i våras. Hon är släkt med min sambo, så nu lär väl påtryckningarna från släkten öka att vi ska skaffa barn också. No way säger jag.
Gah, jag borde väl vara glad för deras skull men jag kan inte! Det bara går inte..

*Kl*

Just nu har min låtsassyster och hennes pojkvän precis gått iväg till bussen. De var här och lånade min bil och ett släp för att flytta hit en del av hennes möbler. Här ska möblerna få bo under tiden som de är i Sydamerika och lyxar sig :p

KL

Just nu fryser jag som en tok, tycker vattenkokaren ska skynda sig och bli klar så jag kan göra te :p

*Kl*

Just nu äter jag chili cheese med tzatziki :d Dessutom sms:ar jag med Sebastian och min vad-det-nu-är. (Och jag kanske kan börja använda hans riktiga namn snart, istället för min vad-det-nu-är :p )

kl

Just nu är jag skakis efter nattens dröm. Jag drömde att någon hade rakat bort all päls på halsen på min hund :eek: Han får alltid massor av beröm för sin fina päls, så det var ingen trevlig dröm...

*KL*

Just nu äter jag frukost och skriver här på Buke medan jag oroar mig över denna och nästa vecka. Den här veckan har jag hemtenta i en kurs som jag redan ligger efter i (online-kurs) samt att jag inte orkat/kunnat/hunnit (pga olika omständigheter) skriva en uppgift till dagens seminarie på min campus-kurs samt att jag oroar mig över tentan jag har i den kursen nästa vecka :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 110
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 343
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar