Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Jättebra att du skriver! Och gör det när du känner att du orkar och kan uttrycka exakt som du känner, så att du inte omedvetet sitter och sparar på krutet, så att säga. Så viktigt att det framkommer exakt hur jävligt det är och inte blir tillrättalagt, så som man (eller tja, jag i alla fall) gärna tenderar att göra.

kl

Just nu stör jag mig på att det här är vad som definierar mig just nu.

toffel-biofit.jpg

Men det var ju åtminstone jävligt lätt att vara iskall så länge vi inte hade kontakt. Eh.

*Kl*

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska boka in mig på ett gympass imorgon bitti. Dock passar det inte riktigt tidsmässigt då jag går av jobbpasset vid 8 och gympasset börjar inte förrän 9 :crazy:

kl

Just nu har jag precis ätit middag och om en timma börjar mitt program jag ska se på.

kl

Just nu väntar jag på någon snubbe som ska köpa en chinchillabur av mig, och hoppas att han är singel och snygg, så att ett porrfilmsscenario kan hända. (Lolnej)

Just nu är jag även nyfiken på mekanismen i män som ger noll respons på ens egna närmanden, men som är superpå så länge man själv är lite nonchig. Whyyyy. Jag gillar visserligen män som beter sig som män, dvs. tar initiativ så jag får bli jagad, men nu är det fan löjligt.

kl

Just nu kollar jag på Grey's som snart är slut. Sen hoppas jag, som vanligt, att jag ska orka med ett träningspass men latmasken har bosatt sig permanent hos mig..

*kl*

Just nu skrattar jag hysteriskt åt musikvideon till Kanye West låt "Bound 2." Löjligare musikvideo har jag då aldrig sett. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 113
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 428
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar