Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu undrar jag vad grejen med män i min närhet är.

När du rakt på sak säger att du tycker om mig och vill ses mer, VISA det för mig också då, så att jag kan tro på det. Jag kan ta ett nej, inga problem, men var inte så jävla schizo-av och på. Jag vägrar behöva ta initiativ hela tiden och känna mig påflugen. Du är en man, inte en förlägen skolflicka. Visa det också.

Mvh trött_ledsen_arg tjej som nu ska tröstäta morötter, och för övrigt undvika alla sociala medier i minst två dagar framöver pga. denna meningslösa helvetessport som alla nu kommer hänge sig till. Urk.

Men det är ju det jag inte gör. Liksom har han redan tre (sedan länge lästa) meddelanden från mig så är ju bollen hos honom, jag kan ju inte fortsätta bombardera honom tills han behagar svara.

Mm.
Men att initiera kontakt och ett mess senare bara droppa den, DET går bra.

*bankar huvudet i väggen*

*Kl*

Just nu sitter jag i soffan tillsammans med några av de boende. Självklart kollar vi på fotboll :D (När TV4 för en stund vägrade funka vet jag inte om ilskan, paniken och frustrationen var störst hos mig eller de boende :rofl: )

Just nu sitter jag instängd i sovrummet med den andra tvn, en bok och försöker undfly fotbollen så gott jag kan haha.

KL

Just nu funderar jag på vad jag ska kolla på för serie ikväll, behöver nya avsnitt av "mina serier" NUUUU! :D

KL
Just nu är jag irriterad på att det finns sajter där man måste betala för att kunna skriva till folk... Tack, men nej tack.

kl*

kollade på svts hemsida och zlatan har tydligen gjort mål, min reaktion var att säga oj hellvete:banghead:

Just nu är jag så arg att jag bokstavligen skakar.
Tack tack tack att jag kommer härifrån om en månad.

kl

Just nu har jag precis redigerat klart blogglayout och gamla blogginlägg (hur fan formulerade jag mig för tre år sedan egentligen?), och inser just att klockan fan snart är 6.......

*Kl*

Just nu sitter jag på kontoret och prickar av de boende när de går. Eller ja, det är bara en som har gått än så länge men ändå :p

Gud, har du jobbat natt eller börjar du okristligt tidigt?

kl

Just nu sitter jag en timme senare FORTFARANDE med bloggen, eftersom den bestämt sig för att dölja länken till/alla kommentarer, och jag faaattaaar inte varför. Jag vill sova. Buhu.

Jag har jobbat natt, gick på 19 igår och går av 8 idag. Efter jag har låst dörren till boendeavdelningen och fram tills jag öppnar den igen så har jag vilande natt. Har därför sovit ca 00-05.30 :)

Gå och lägg dig! ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 118
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"