Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu hetsäter jag äggröra pga. irriterad, och försöker hitta en snygg och billig kappa som jag kan ta med på Norgeturnén i vinter, så jag liksom har råd att bli bestulen på den i någon av alla obevakade garderober (det skedde förra vintern med en asdyr kappa, jag vet att det kommer att ske igen). Men det är tamejfan helt omöjligt.

Ska det vara så svårt att hitta en lagom fodrad, figursydd och feminin kappa som inte är gjord för feta människor (det är ju löjligt när jag 36/38 drunknar i en storlek 34), inte har krage i fusk/päls så man ser ut som ett ryskt luder, eller går ned till knäna så man istället ser ut som en tjock 40-talsgeneral i överrock? Buhu.

*Kl*

Just nu ska jag ta och släcka på nedervåningen och gå upp till personal-sovrummet och bädda med mina fina, lila sängkläder :D

kl

Just nu kollar jag på tv. Lite besviken dock. Mitt program har uteblivit pga ett annat som skulle gå istället. Skit också :(

*Kl*

Just nu sitter jag på kontoret och är lite halvtrött. Har visserligen sovit bra här på jobbet men alldeles för få timmar. (För övrigt är jag väldigt nöjd med att jag kan sova bra precis överallt :D )

*Kl*

Just nu väntar jag på att bli avlöst. Därefter ska jag hem, byta till stallkläder och ta med mig hunden ut till stallet. Hoppas på fint väder för jag har tänkt rida ut på två av hästarna idag :)

kl

Just nu funderar jag på vad jag ska äta till frukost. Sedan hoppas jag på att jag orkar utföra någon form av motion. Så mitt huvud känner sig duktigt.

kl

Just nu är jag på väg till möte med Skambankt i hörlurarna, hickan från helvetet efter att ha stressätit ris, och otvättat platt hår. Kan väl bara gå bra, detta.

kl

Just nu så har jag precis ätit middag och väntar på att Grey's börjar om en halvtimma. Ska fortfarande försöka motionera idag. Om så bara 10 min på crosstrainern. Varit i stallet redan, hästen verkades. Regn så han fick stå.

*Kl*

Just nu har jag vaknat och ska gå och klä på mig lite kläder så jag kan köra till jobbet. Tur att jag får gå och lägga mig igen om fyra timmar för jag är trött :p

kl

Just nu lyssnar jag på musik efter en stunds pluggande. Hittade precis nått riktigt bra att träna på, men då var hjärnan full! Får spara det till imorgon!:)

kl

Just nu kollar jag på Grey's och känner faktiskt att det här är en rätt okej dag :)

kl

Just nu är jag på väg till stallet efter fem timmar på Landstingsfullmäktige och är helt slut i skallen. Jisses. Man tycker man är insatt...

*Kl*

Just nu sitter jag på jobbet och gör inte särskilt mycket. Ytterligare några boende ska komma tillbaka efter sysselsättning men alla alko-tester är klara så jag sitter rätt lugnt :)

Kl

Just nu sitter jag i sängen och väntar på att mini ska somna så jag kan gå ner.
Funderar på om man ska sätta sig vid datorn och kolla serier eller i soffan och kolla film. Lutar åt PS i love you.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 120
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 446
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar