Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu tittar jag på South Park och är så fruktansvärt, fruktansvärt rastlös med någon märklig och otydlig ångest jag inte kan sätta fingret på. Förståååår inte vad som är fel nu. Börjar fan tro att min hjärna inte är tillfreds om den inte är antingen väldigt glad eller väldigt nere, det neutrala mellanläget verkar liksom inte duga. Wääh.

*Kl*

Just nu tittar jag på min dotter som äter frukt-frukost. Funderar på om jag ska väcka min vad-det-nu-är eller om han ska få fortsätta sova :devil:

KL

Just nu äter jag frukost och försöker vakna till liv efter vääärldens längsta natt där mensvärken väckt mig en miljon gånger trots starkastarka smärtstillande. :(

Just nu har jag tillslut insett att inga av mina kläder passar längre och att jag MÅSTE börja gå ner i vikt. Det här funkar inte. Heja.

Just nu har jag precis överlevt en föreläsning med en tysk-svensk föreläsare som bröt ordentligt och det enda jag kunde tänka på var Werner och Werner. Det går lika bra med selleri.

:D :D

Jag är hemsk :banana:

*Kl*

Just nu funderar jag på om jag ska powernap:a lite i soffan :D Jobbar natt den här veckan och går på ikväll klockan 19 så jag har lite tid att slå ihjäl.

*kl*

Just nu försöker jag hitta styrkan att köra på med plugget en liten stund till. Har suttit sedan halv sju i morse (med avbrott för lunch) och nött gamla tentor. Börjar bli rätt körd i skallen.

kl

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och har min lilla sjukling här bredvid mig. Tösen fick feber innan, stackarn.

knappp

Just nu fascineras jag över hur fullständigt överkörd man kan känna sig av en ordinär förkylning.

Usch, jobbigt med förkylning.

---------

Just nu sällar jag mig till er med plugg-kramp, svårt att komma igång, fast det är jätteintressant och roligt. Har typ 45 min innan pv kommer hem o vi ska börja med maten... kommer jag plugga? hmmm...

//r

Just nu sitter jag med värk i händerna, fingrarna, armbågarna, ena skinkan, höfterna, utsidan på ena ankeln och svinigt ont i huvudet. Kära kropp. Wtf??

kl

Sitter fortfarande i soffan med lillan. Tråkigt när dom är sjuka men det är samtidigt mysigt ♥
Ska strax fixa middag. Sonen är hos sin farmor så det är lugnt här hemma.

kl

Just nu sitter jag motvilligt och försöker sammanfatta en föreläsning samtidigt som jag läser på Buke. Inte så effektivt men jag orkar inte mycket mer än så :p

kl

Just nu är jag på väg från stallet och är jätteledsen av absolut ingen anledning alls.
Varför har jag en känsla av att de här emotionella berg- och dalbanorna har något med temat män + förvirring och trötthet att göra. Suck.

*Kl*

Just nu sitter jag på jobbet och känner mig lyxig. (Anledningen? Jag får vara civilklädd och ha min mobiltelefon med mig. Högre krav än så har jag uppenbarligen inte :rofl: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 120
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 446
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar