Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu pillar jag på ett litet sår i munnen så det bara gör mer och mer ont, tittar på världscupen i dressyr från Stuttgart och har precis gjort kaffe.
Lugn men bra dag.

Hade något vettigt jag verkligen tänkt skriva här men det har jag glömt. Kanske inte var SÅ viktigt ändå :p

kl

Just nu sitter jag i soffan och får killat fötterna sådär skönt av min tös och kollar på film. Snart dags att fixa middag.

kl

Just nu sitter jag på bussen hem från Stockholm och är nöjd med dagen och livet faktiskt.
Helgen här hade förvisso gärna fått vara längre men ah.

kl

Just nu skriver jag sammanfattningar på allt vi haft föreläsning på i veckan. Det gäller att ligga i om man vill vara i fas med skolarbetet :p Samtidigt är den här kursen så intressant så det gör ingenting.

Just nu sitter jag och stressar som fan. Över pengar, gissar jag, även om det inte finns ett skit jag kan göra åt det i detta nu. Fysiskt slutkörd, psykiskt både slutkörd och helt uppe i varv samtidigt. Så kom ledvärken. Direkt.

What to do? :(

kl

Just nu så hänger jag här och läser bloggar men ska strax fixa något att äta. Sen blir det stallet lite senare så tiden rullar på idag. Min man kommer hem ikväll efter 10 dagars jobb i utlandet och tiden går väldigt sakta just nu känner jag..

Just nu äter jag lunch med mini, har precis kört ett styrkepass som resulterade i ryggont. Yay... Tycker sambon kan vakna nu så jag kan duscha.
Snart slutet av nov och det flyger insekter utanför fönstret. Känns mer som vår idag.

kl

Just nu funderar jag på om jag ska ta en dusch nu eller ikväll. Måste åka till stallet om en stund, men drar lite på det så tiden ska gå snabbare. I stället flyger tiden nämligen fram men det blir inte länge idag. Han har fått sin motion så det räcker för denna veckan.
Måste fixa middag sen med. Noll fantasi så det blir en 10 minuters middag typ pytt i panna. Eller om vi ska köpa pizza? Imorgon börjar vi med city gross matkasse igen och det ska bli skönt att slippa handla och planera!

Just nu är jag lite ledsen och skamsen över att jag valt bort att åka till hundöarna med varm choklad och ostmackor till förmån för att sitta hemma med min ångest och dricka te. Men.... Det finns fler helger?
Jag orkar inte.

Måste tvätta.

*Kl*

Just nu väntar jag på min vad-det-nu-är. Tänkte vänta med att börja med maten tills han kommit hit men jag börjar bli hungrig :p

Just nu tycker jag oändligt synd om mig själv. Var hos lärkarjouren idag och fick konstaterat lungsäcksinflammation och muskelinflammation vid revbenen. Jag är så fullproppad med värktabletter, penicillin och muskelavslappnande så jag somnar nog snart. Om inte annat så knockar smärtan mig snart. Fyyyyyy va det är synd om mig. Japp.

*Kl*

Just nu ska vi tydligen gå och lägga oss. Min vad-det-nu-är säger sig vara väldigt trött efter utekväll i fredags och sen jobb idag. Dagens ungdom är verkligen vek! (Han är 90-talist och de är uppenbarligen väldigt mesiga! :rofl: )

kl

Just nu äter jag pannkakor och inser att jag verkligen bara legat i soffan idag och växlat mellan att 1. sova, 2. surfa på Twitter och FB och 3. lyssna på samma jävla låt på repeat gång på gång på gång. Mycket produktivt.

Just nu äter jag onyttigheter, ser på "Mannen som talar med Lejon" (som är hos vargar för tillfället) och njuter av att ångesten sjunkit undan lite. Lugnet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 144
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 463
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar