Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu sitter jag på kontoret i en av anstaltens verkstäder. Inte så mycket happy happy clap clap för jag har noll och inget att göra :mad: (Nåja, ett renodlat bevakningsuppdrag har jag iofs. Men det har jag ju typ alltid så det räknas inte! :p )

Exakt, "grannens hane är ju så söt och snäll, det blir såååå söta valpar" :meh:

LadyCovergirl: Det är märkligt det där, att sängen alltid är skönast på morgonen.
Låter som det blir en bra dag dock :)

Verkligen konstigt! På morgonen är sängen mjuk och lagom varm och täcket är härligt fluffigt. Iofs gillar jag min säng även på kvällarna men underbarast är den på morgonen :love:
Dagen har potential, trots att jag är i en av verkstäderna :D Jobbar till 16.15 men har inofficiell lunch i hela 1,5 timme :banana: Får se vad jag gör på lunchen, kanske går runt lite i huset eller så sätter jag mig i bevakningscentralen och snackar strunt och äter kanelbullar :d
Efter jobbet blir det stallet en snabbis. Min superba medryttare rider de två vuxna ponnyerna och kanske mockar lite också. Sen behöver jag bara fixa det hon inte har hunnit med. Och så ikväll kommer S och sällskapar. Han jobbar dock till 17.45 så får se när han droppar in :D

kl

Just nu kollar jag på tv. Har redan varit i stallet och tagit en promenad med hästen. Tösen och vovven följde också med.
Sonen kommer hem från skolan om en stund och då ska jag fixa lunch.

SMOOOKIN'!
Haha den är så jäävla rock n roll omg omg omg.

Just nu dricker jag te och undrar om jag kan skrapa ihop lite mynt till onyttig mat idag.

*Kl*

Just nu sitter jag på kontoret och är efter-maten-trött. Lunchen var iaf trevlig. Körde hem en sväng och släppte ut hunden, tillbaka till fängelset och parkerade mig i bevakningscentralen där jag åt både min medhavda mat och några kanelbullar :d

*Kl*

Just nu är jag lite grinig igen. Min kompis Sebastian skulle kommit hit efter jobbet men har gått och blivit sjuk. Dålig stil! :mad:

kl

Just nu ska jag precis sätta mig och äta middag med barnen. Hade ingen fantasi så gjorde pannkakor. Men det är gott.

Just nu har jag tänt en brasa i kaminen och satt mig i soffan för att försöka stressa av efter en hektisk dag. Jag är trots allt imponerad av mig själv att jag hann allt. Borde resa på röven och gå in i en dusch då hästen var en aning lerig och jag ser ut därefter. Meeeen inte riktigt än.

Fan va gott!

Själv har jag lyckats osa till fyra events samtidigt ikväll och springer i skrivande stund runt iklädd mjukisbyxor, pälsmössa och platåskor och letar granntantens nyckel. Det går bra nu wtf?!?!

Det var farligt gott, men jag förtjänade det! :D
Din klädsel verkar inte helt välkomponerad men vad vet jag, det kanske är det senaste modet uppe i norr ;)

*Kl*
Just nu kikar jag lite på TV och försöker intala mig att jag ska vara uppe åtminstone en timme till :)

Just nu sitter jag med lite kaffe och funderar på vad jag behöver handla. Jag svär lite över vädret då den anda dagj***en som det är sol på typ hela veckan är idag, och det är såklart för varmt att ha mössa på sig (och ja, jag färgade ju håret igår, jag tillhör den kategorin som får snålryck och tänker att "det blir minst lika bra hemma som hon frisören, jag ska ju baaaaara... Och så går det åt skogen.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 145
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 472
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar