Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*kl*

Just nu är jag lite nöjd med mig själv efter att ha röjt lite i lägenheten och sorterat ut sommarkläder och sommarskor som burits ner i förrådet. Har även rensat ut lite kläder som får gå vidare till de sälla jaktmarkerna.

Ska snart sätta mig och kolla på hockey samtidigt som jag gör lite skolarbete. Ska kanske och träna sen men vet ärligt talat inte om jag vill lämna lägenheten. Fem pass denna vecka får kanske räcka.

kl

Just nu stängde jag precis ner min PP-presentation. Orkar inte mer för idag.
Borde dock plugga grammatik, men det är så svårt!:arghh:

Just nu sitter jag och kollar på Come Dine With Me och är väldigt nöjd med att det är slösöndag. Bachelorette om 25min :D :o

kl

Just nu så landade jag precis i soffan efter att ha fixat all källsortering som ska iväg imorgon, disken är väck, barnen är duschade och har ätit kvällsmat och har lagt sig precis. Hann även att klippa en hysterisk son. Han hatar att klippa håret vilket resulterade i ett klipp i örat..
Nu ska jag göra ingenting.

*Kl*

Just nu har jag precis parkerat i soffan, rätt trött. Stallet på morgonen, inklusive uteritt i ösregn och snålblåst. Hämtade dottern på Lund C, hem och duschade och körde till Ystad. Var sen där tills typ nyss. Körde hem kusin och kusins sambo till Lund dessutom. Nu ska jag resten av kvällen sitta på min rumpa och göra så lite som möjligt.

Just nu ligger jag fortfarande i sängen och är förjävla glad att jag börjar sent idag! :bow:

Samt verkligen har insett varför jag endast har en tjejkompis och resterande typ 10 är killar, SÅ.MYCKET.ENKLARE. ;)

Haft en sjukt bra helg, dock toklite sömn så lär väl somna i jobbbilen eller nåt. :banghead:

kl

Just nu sitter jag i soffan och känner som att min hjärna bglivit överkörd av ett tåg och bara "alla sakar man behöver kolla och fixa innan spelningar åh gud nej jag äter mer glass istället".
1. Har ändå inga (inga, inga) pengar, kan börja planera när jag åtminstone inte ligger på minus och 2. det är i februari/mars.
Good.

kl

Just nu har jag insett att jag ska se ett visst band minst nio gånger i februari-mars, och däremellan hinna åka till Stockholm åtminstone ett par helger i månaden. Just nu inser jag således att jag inte kommer ha pengar förrän i typ mars igen, och att jag kan glömma allt vad shopping heter fram till dess. Men det är helt okej. <3

kl

Just nu sitter jag i sängen med läxorna framför mig. Ska bara få arslet ur vagnen och göra dem.

*Kl*

Just nu har jag och dottern precis kommit hem från dagis. En liten surpuppa har hon förvandlats till: "Mamma får inte prata med mig!", "Jag vill inte gå den grinden!" osv. Charmigt, typ :p

kl

Just nu har jag precis skickat iväg sonen med sin farfar som ska ha honom medans jag följer med tösen till hennes gymnastik om en liten stund.

*Kl*

Just nu har jag och dottern precis kommit hem efter att ha varit och skrivit på avtal för två lösdriftplatser och en vanlig boxplats :)

*Kl*

Just nu har jag och dottern precis kommit hem från dagis. En liten surpuppa har hon förvandlats till: "Mamma får inte prata med mig!", "Jag vill inte gå den grinden!" osv. Charmigt, typ :p

Det låter så gulligt såhär på avstånd, men man vet också att det kan driva även den vettigaste människa till vanvett :D :D

*KL*

Just nu ska jag till affären och köpa bröd, sedan en kvällspromenad så jag inte somnar redan nu.

Hon är (oftast) rätt charmig även när hon är sur. Men inte lika kul om vi har bråttom någonstans och hon vägrar gå :banghead:

*Kl*

Just nu ska jag snart natta dottern och sen ska jag plocka ur torktumlaren, plocka ner den torra tvätten från torkstället och sen duscha. Tråååååkigt!

kl

Just nu tycker jag att det är helt fantastiskt obeskrivligt roligt att vänsteraktivisterna på Söder helt oavsiktligt sponsrar SD i Stockholm med, i skrivande stund, minst 3600 kronor tack vare sakerna de kastade på torgmötet.

Just nu undrar jag även varför i helvete det ska vara så svårt att förstå att något som är utannonserat för 800 kostar just 800 och inte 500. Människor vars första annonssvar består av att pruta borde pryglas offentligt.

Just nu sitter jag på praktiken och stör mig på att dagen går så jäkla långsamt.
Kan inte b ringa och ge mig jobb istället, så jobbar jag 7-14 och cyklar dit och hem. Istället för 8-16 som nu och 50min enkel resa med buss. Zzzzz

Jaaa men asså då KAN det ju lika gärna kosta 500? Eller?

Just nu sitter jag och läser Bag of Bones av Stephen King. Var min favoritbok när jag var typ..12? Haha, bra där. Så. Mycket. Sex.
Nu, mer te.

kl

Just nu har jag precis ätit lunch och väntar på att svärmor ska komma och passa barnen så jag kan åka till stallet och vänta på hovis som kommer och verkar hästen idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 163
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 514
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar