Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu kollar jag på ett avsnitt av Akuten och funderar på om det finns någon intressant dokumentär att leta upp. Några förslag? :)

kl

Just nu kollar jag på Bones, slösurfar och hoppas att jag kan somna hyfsat tidigt trots att jag somnade på soffan när jag kom hem idag :meh:

KL

Just nu har jag trianglat "Kisstrollets" typ 200:ade trådstrart :meh:!

(För er som inte vet, "Kisstrollet" poppar upp med jämna mellanrum, alltid med ett tjejnamn till nick, och startar trådar där hen försöker få folk att diskutera offentlig urinering. Vilket nöje :meh:)

kl

Just nu kollar jag på tv och hänger här. Har inte världens bästa dag så det lär bli soffan resten av kvällen.

Just nu sitter jag på jobbet och tittar på tv och känner mig allmänt uttråkad. Jag längtar heeeeem så jag kan fixa och dona :D bara 2,5h kvar.

kl

Just nu spelar jag MW3 och falsettskriker könsord så högt att jag svettas och tappat rösten. Dessutom råkade min sista fungerande PS3-kontroll PRECIS mystiskt dö efter att jag blivit lite ledsen på ett sprutluder till camparhora. Oops.

Senast ändrad:

knapp

Just nu har jag på tok för många borden och på tok för lite energi för att göra någonting överhuvudtaget

Just nu är jag även så bestört på denna jävla annons/människa/situation att jag vill gråta.
Alla borde verkligen inte ha häst. Eller djur överhuvudtaget.

Idiotcp.png

:crazy:
Lite som hundägare som vill ta valpar på sin tik.
Vilken hane som helst duger mer eller mindre.

Just nu sitter jag och kollar lite här och på fb.
Ska skicka in ansökan för körtillstånd :D så jag äääääntligen kan ta mitt körkort.

Just nu ligger jag i sängen och försöker komma på vad exakt i skoväg jag vill ha. Jag var inne i stan idag men avfärdade vart enda par skor jag provade. Jag vill inte ha för hög klack, inte för låg, inga stövlar, inga stövletter och gahhh!
JAG MÅSTE HA ETT PAR GÅ UT SKOR TILLS PÅ LÖRDAG! :banghead:

Det kan aldrig bli fel med klackar, kom ihåg det! :D

*Kl*
Just nu är jag på bättre humör :) Min vad-det-nu-är lyckades smöra in sig lite och få mig glad. Dumming där! :p

:crazy:
Lite som hundägare som vill ta valpar på sin tik.
Vilken hane som helst duger mer eller mindre.
Ja, jag kommer aldrig förstå mig på eller respektera sådana där tankesätt. "Men h*n är ju så snäll, klart att h*n ska få avkommor". Amendåså...

kl

Just nu spelar jag Outlast och är helt fantastiskt sexuellt frustrerad och närhetstörstande (har ingen koppling till spelet, dock).
Får jag inte hångla i helgen ska jag stämma någon.

*Kl*

Just nu är min säng väääldigt bekväm. Synd att jag måste gå upp :banghead: Meeen, efter jobb och stall kommer en kompis hit och umgås med mig och dottern :D (Och efter hon lagt sig så umgås han med bara mig :p )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 155
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 480
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar