Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Jag har just upptäckt att en av småtjejerna från stallet är i finalen i Danmarks "next top model" :D. Nästan så man borde se programmet ju!

kl

Just nu väntar jag på att sonen ska komma hem skolan, så kan vi åka till stallet sen.

KL

Just nu slöar jag framför datorn medan sjuk mini sover.
Har eg en del som skulle behöva göras, men han kan behöva få helt ostörd sömn och dessutom är det skönt och slöa lite :p

kl

Just nu sitter jag på väg mot Sthlm och är sjukt sugen på mina cupcakes som jag inte vågar äta eftersom det är för mycket folk på bussen. Även halvgrinig på att kvällens planer inte direkt går som planerat så långt, jävla män som helt saknar förmåga att ta hintar.

kl

Just nu är jag precis hemkommen från stallet där jag löshoppade hästen idag. Han är så duktig ♥
Nu är det tvn som gäller en stund.

*Kl*

Just nu har min vad-det-nu-är precis kört härifrån för att åka och festa. Hade gärna hängt med men dottern ligger däruppe och sover så det funkar ju inte riktigt. Men han hade iaf köpt med sig mat och dessutom fick jag present :D

Just nu ligger jag i sängen med en sovandes man halvvägs över mig.

Jag borde verkligen sova jag också, vi har el låååång dag framför oss i morgon. Men jag är döpigg och blev i skrivande stund extremt sugen på kladdkakan som står nere i kylen, och cola! Och grädde!!! Neeej!

kl

Just nu så är jag rätt nyvaken och ska fixa frukost till oss alla. Sen blir det stallet om några timmar.

KL

Just nu är jag på jobbet och undrar varför jag inte ligger hemma i sängen istället. Överbemannade är vad vi är idag! :/

kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Blev longering idag och för en gångs skull så fattade han vad jag ville, min lilla bebis ♥
Nu började en film på tv så ska kolla på den.

KL

Just nu har jag en kort paus innan jag ska fortsätta hjärntvätta mig själv med körkortsteori. :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 144
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 463
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar