Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu slöar jag framför datorn medan sjuk mini sover.
Har eg en del som skulle behöva göras, men han kan behöva få helt ostörd sömn och dessutom är det skönt och slöa lite
Just nu sitter jag på väg mot Sthlm och är sjukt sugen på mina cupcakes som jag inte vågar äta eftersom det är för mycket folk på bussen. Även halvgrinig på att kvällens planer inte direkt går som planerat så långt, jävla män som helt saknar förmåga att ta hintar.
Just nu har min vad-det-nu-är precis kört härifrån för att åka och festa. Hade gärna hängt med men dottern ligger däruppe och sover så det funkar ju inte riktigt. Men han hade iaf köpt med sig mat och dessutom fick jag present
Just nu ligger jag i sängen med en sovandes man halvvägs över mig.
Jag borde verkligen sova jag också, vi har el låååång dag framför oss i morgon. Men jag är döpigg och blev i skrivande stund extremt sugen på kladdkakan som står nere i kylen, och cola! Och grädde!!! Neeej!
Just nu har jag precis kommit hem från stallet. Blev longering idag och för en gångs skull så fattade han vad jag ville, min lilla bebis ♥
Nu började en film på tv så ska kolla på den.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Okej, intressant läsning. Ja, där ser man. Platser och även sånt som raser spelar säkert in. Har lite dålig koll på priser, särskilt nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.