Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är tiga guld och tala platina...om tala är silver och tiga är guld.
Det har väl inte gått ut? Det är 23:e idag ju.Visa bifogad fil 101124
Så många frågor angående det här smset. Fick det idag och erbjudandet har redan gått ut? Ingen information om vad de gjort för fel? Det är adresserat från ett företag och inget märkligt nummer. Förstår ingenting.
Men herregud ja det är det ju. Vad pinsamt Trodde det var 29e haha.Det har väl inte gått ut? Det är 23:e idag ju.
egoist javisstHur kvinnan i mataffären tänkte när hon packade ner i princip hela sin jättehög med varor innan hon gick tillbaka till kortterminalen och betalade..... Till slut fick tjejen i kassan BE kvinnan att komma och betala. Mycket märkligt beteende att stoppa upp hela kön på det viset...
Det ändras i en proposition snart. Sista söndagen i oktober kl 03.00 ska klockan ställas tillbaka till 02.00 sista söndagen i oktober 1962.Om det blir något med att ta bort tidsomställningen eller om det helt glömts bort?
Om det blir något med att ta bort tidsomställningen eller om det helt glömts bort?
Så bra då blir vi alla väldigt mycket yngreDet ändras i en proposition snart. Sista söndagen i oktober kl 03.00 ska klockan ställas tillbaka till 02.00 sista söndagen i oktober 1962.
Jag vill att vi följer Rysslands exempel och slutar ha nationella råd om att ställa om klockor. Det är ju typ den enda bra idé som Ryssland har haft senaste 30 åren!Frågan verkar ha fastnat i ministerrådet (jag är helt nöjd som det är så ser gärna att ingen skyndar på den). https://www.gp.se/nyheter/sverige/sommartid-skulle-avskaffas-vad-hände-1.68483920
Har Ryssland någonsin haft en bra idé förutom klockomställningenJag vill att vi följer Rysslands exempel och slutar ha nationella råd om att ställa om klockor. Det är ju typ den enda bra idé som Ryssland har haft senaste 30 åren!
Det är mycket värre på våren när man får en timme för liteApropå tidsomställningen undrar jag hur det kommer gå för mig som är jättesömnig vid nio. Kommer jag måsta lägga mig klockan åtta?
Erfarenheten säger mig dock att det nog rättar till sig fort
Det är mycket värre på våren när man får en timme för lite
Det har jag funderat på när jag dricker milkshake!...varför jag får hosta när jag ätit glass. Gissar att det har att göra med att den.är kall.