Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag funderat på när jag dricker milkshake!
… att jag hellre skulle vilja vara på jobbet än att ha helg. Betyder det att jag älskar mitt jobb eller att jag har ett väldigt trist privatliv?
Inte vad jag har tänkt påDet kanske inte har med saken att göra, men hostar du om du steker chili?
JaDu måste nog ställa frågorna för sig! Älskar du ditt jobb?
Larsson?Funderar nu på vad min karaktär (i det jag skriver) ska heta i efternamn… hon heter Heidi i förnamn
Tack! Men hon fick ett efternamn igår när ingen svaradeLarsson?
Hur tänker du kring eventuella associationer till Heidi i Alperna (bergen)? Är de medvetna?Tack! Men hon fick ett efternamn igår när ingen svarade
Det blev Bergen. Kanske konstigt men man kan i alla fall heta det (kollade jag upp nu ). Det blev en bra referens till verkligheten eftersom det jag skriver är delvis verklighetsbaserat…
Nej. Allt jag kan tänka på är ett barnprogram, nu får du mig att tro att det är något annat mer ekivoktHur tänker du kring eventuella associationer till Heidi i Alperna (bergen)? Är de medvetna?
Roman från början tror jag, med inspiration av en riktig flickas liv, och sen massor med olika barnprogram och ganska etablerad kulturell ikon/koncept, beroende på kultur/land såklart. Inga tråkiga associationer dock såvitt jag vet.Nej. Allt jag kan tänka på är ett barnprogram, nu får du mig att tro att det är något annat mer ekivokt
Bergen i min association är Norge…
Okej, då är jag med! Blir det konstigt?Roman från början tror jag, med inspiration av en riktig flickas liv, och sen massor med olika barnprogram och ganska etablerad kulturell ikon/koncept, beroende på kultur/land såklart. Inga tråkiga associationer dock såvitt jag vet.
Nej, det är helt upp till dig att bestämma om eventuella associationer funkar i din berättelse. Beror lite på vad du skriver och vem du skriver för tycker jagOkej, då är jag med! Blir det konstigt?
Inte för att jag tror jag skriver någon bästsäljare för den stora allmänheten direkt
Jo, det förstås Kändes bra så hon får nog behålla det, än så länge har det bara nämnts vid ett tillfälle så ingen större roll!Nej, det är helt upp till dig att bestämma om eventuella associationer funkar i din berättelse. Beror lite på vad du skriver och vem du skriver för tycker jag
Frack?På vad man har på sig till en sådan här hatt. På en middag i nutid. Utan att se ut som att man klätt ut sig för maskerad
Visa bifogad fil 99244
Jag har gett upp hatten. Den var för liten. Köpte en annan. Den var också för liten. Jag ska visst inte ha hatt. Om jag inte köper en kanin också då förståsFrack?
*en liten kaninJag har gett upp hatten. Den var för liten. Köpte en annan. Den var också för liten. Jag ska visst inte ha hatt. Om jag inte köper en kanin också då förstås
Min förra kommunpadda (som förtroendevalda får för att de ska slippa skicka handlingar med post) hade ett tangentbord man behövde ladda oh dessutom försöka få kontakt med paddan. Det gick ....ibland.Jaha! Är det då det funkar!
Lite för dyrt dock. Beställde det andra jag tittat på och testar, var fri frakt och fri retur så
Min iPad är ganska gammal också så tänker att den nog inte skulle orka med att ladda ett tangentbord samtidigt, då skulle den nog dö direkt