Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
… att jag hellre skulle vilja vara på jobbet än att ha helg. Betyder det att jag älskar mitt jobb eller att jag har ett väldigt trist privatliv? :bag:

Tack! Men hon fick ett efternamn igår när ingen svarade 😅

Det blev Bergen. Kanske konstigt men man kan i alla fall heta det (kollade jag upp nu :o). Det blev en bra referens till verkligheten eftersom det jag skriver är delvis verklighetsbaserat…
Hur tänker du kring eventuella associationer till Heidi i Alperna (bergen)? Är de medvetna?

Nej. Allt jag kan tänka på är ett barnprogram, nu får du mig att tro att det är något annat mer ekivokt :bag:

Bergen i min association är Norge… 🇳🇴
Roman från början tror jag, med inspiration av en riktig flickas liv, och sen massor med olika barnprogram och ganska etablerad kulturell ikon/koncept, beroende på kultur/land såklart. Inga tråkiga associationer dock såvitt jag vet.

Roman från början tror jag, med inspiration av en riktig flickas liv, och sen massor med olika barnprogram och ganska etablerad kulturell ikon/koncept, beroende på kultur/land såklart. Inga tråkiga associationer dock såvitt jag vet.
Okej, då är jag med! Blir det konstigt? 🤔
Inte för att jag tror jag skriver någon bästsäljare för den stora allmänheten direkt 😂

Nej, det är helt upp till dig att bestämma om eventuella associationer funkar i din berättelse. Beror lite på vad du skriver och vem du skriver för tycker jag ☺️
Jo, det förstås 😊 Kändes bra så hon får nog behålla det, än så länge har det bara nämnts vid ett tillfälle så ingen större roll!

Jaha! Är det då det funkar!
Lite för dyrt dock. Beställde det andra jag tittat på och testar, var fri frakt och fri retur så 🙂

Min iPad är ganska gammal också så tänker att den nog inte skulle orka med att ladda ett tangentbord samtidigt, då skulle den nog dö direkt 😅
Min förra kommunpadda (som förtroendevalda får för att de ska slippa skicka handlingar med post) hade ett tangentbord man behövde ladda oh dessutom försöka få kontakt med paddan. Det gick ....ibland.

Antar att modernare grejor är smidigare.....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 028
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 694
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar