Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://www.adaptworldwide.com/insights/2021/gender-bias-in-ai-why-voice-assistants-are-femaleVarför är alla tjänster som Siri, Alexia och cortana kvinnor?
Ska nästa generation se kvinnor som tjänare eller vad är tanken.
och kan jag inte få en Jeves al a woodhouse?
Du kan ju prova med att äta gröt utan sylt och mjölk några veckor, och se hur kul det är att leva så i 15 år till. Med tanke på alla priser som gått upp, så kan du behöva de pengarna till alla extra kostnader för fler hundar...Hur ska jag hantera mitt akuta behov av att skaffa fler vinthundar? Det är inte läge just nu, det vet jag, så är det. Men jag vill! Sen är det ju så att jag kanske inte hade blivit nöjd med tre hundar heller
Haha, ja det vore nog en effektiv reality check!Du kan ju prova med att äta gröt utan sylt och mjölk några veckor, och se hur kul det är att leva så i 15 år till. Med tanke på alla priser som gått upp, så kan du behöva de pengarna till alla extra kostnader för fler hundar...
Det går att ändra röst, åtminstone på Siri. Finns manlig och neutral.Varför är alla tjänster som Siri, Alexia och cortana kvinnor?
Ska nästa generation se kvinnor som tjänare eller vad är tanken.
och kan jag inte få en Jeves al a woodhouse?
Vad bra!Det går att ändra röst, åtminstone på Siri. Finns manlig och neutral.
Jag har en likadan.Hur min son kan vara så himla varm, eller hur han typ aldrig fryser?! Han går oftast bara i kalsonger hemma och jag tycker det är SÅ himla kallt trots dubbla tröjor och raggsockor Han är 5 år.
Jag var också sån när jag var liten och är i viss mån fortfarande. Har helst balkongdörren öppen även på sen höst/tidig vår och går runt i t-shirt och shorts, sover gärna i alla fall med öppet fönster däremellan om jag behöver vara under täcket. Fördel: Low maintenance! Förutom om man bor med personer i andra änden, så att säga.Hur min son kan vara så himla varm, eller hur han typ aldrig fryser?! Han går oftast bara i kalsonger hemma och jag tycker det är SÅ himla kallt trots dubbla tröjor och raggsockor Han är 5 år.
1 år och 27 minuter minst! Har du gjort det nu?Varför jag inte döpt om mitt ex i telefonen från ”älsking” till namnet. Det har ändå gått över 1 år
Vems? Eller snarare: Kan du beskriva så kan vi hjälpa till?vad någons bukenick var
Oj det var svettigtVems? Eller snarare: Kan du beskriva så kan vi hjälpa till?