I did it1 år och 27 minuter minst! Har du gjort det nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I did it1 år och 27 minuter minst! Har du gjort det nu?
Jag känner mig osäker på om eller hur det är okej att fråga. Det var därför jag bara funderade utan vidare information... hittar fortfarande inte. Hoppas personen är okej bara.Vems? Eller snarare: Kan du beskriva så kan vi hjälpa till?
Wohoo! Av någon anledning laddas inte alla emojis just nu, men tänk dig en sån där flexad arm med knuten näve.I did it
Det var ett stort steg! Tack för knuffenWohoo! Av någon anledning laddas inte alla emojis just nu, men tänk dig en sån där flexad arm med knuten näve.
Livet är en schlagerVilken film jag ska slå på i bakgrunden medan jag jobbar i några timmar till.
Den har jag faktiskt inte sett! Men tror tyvärr det får bli någon jag kan utantill, annars kommer den sno för mycket fokus.Livet är en schlager
(Fast den kanske man inte hittar bara sådär…)
Den är så härlig, rekommenderar den till en annan gångDen har jag faktiskt inte sett! Men tror tyvärr det får bli någon jag kan utantill, annars kommer den sno för mycket fokus.
En bekants son envisades med att gå i shorts till lågstadiet i december. Och han frös inte det minsta.Hur min son kan vara så himla varm, eller hur han typ aldrig fryser?! Han går oftast bara i kalsonger hemma och jag tycker det är SÅ himla kallt trots dubbla tröjor och raggsockor Han är 5 år.
Om man kan ändra utseendet på klockan?! Uppdaterade telefonen igår, den är ju gräslig
Visa bifogad fil 101691
Tack, hittar inget sånt tyvärr. Har en iPhone…Jag går till inställningar->låsskärm->klockstil och kan välja där Visa bifogad fil 101726
Äsch, syndTack, hittar inget sånt tyvärr. Har en iPhone…
Har inte uppdaterat min, men det verkar kunna gå att bara ”klick-hålla-kvar” på grejer på låsskärmen för att ändra utseende (om det är ios16) enligt https://www.apple.com/se/ios/ios-16/features/ Testa och säg hur det gick!Tack, hittar inget sånt tyvärr. Har en iPhone…
Helt OT, men vilken fantastisk bakgrundsbild!Jag går till inställningar->låsskärm->klockstil och kan välja där Visa bifogad fil 101726
Finns ju många olika typer av sådant arbete, men tycker mycket av det verkar spännande.Om jag hade trivs med att jobba med säkerhetsarbete/demokratibevarande.
Håll in tummen på låsskärmen tills det kommer upp "customise" (eller svensk motsvarighet) längst ner. Klicka på den, sen på klockan.Om man kan ändra utseendet på klockan?! Uppdaterade telefonen igår, den är ju gräslig
Visa bifogad fil 101691
Eller hur! Tror vissa aspekter hade passat mig perfekt, men andra inte alls.Finns ju många olika typer av sådant arbete, men tycker mycket av det verkar spännande.
Tack! Min älskade ponny som vandrar på trapalanda sedan längeHelt OT, men vilken fantastisk bakgrundsbild!