JahaSäker på att du har nyaste uppdateringen? Skärmen ser ut som att du inte uppdaterat.
Edit: Tror ni kan bortse från det mesta jag säger idag, kanske imorgon också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JahaSäker på att du har nyaste uppdateringen? Skärmen ser ut som att du inte uppdaterat.
Har du testat nåt brun balayage/annan mer aktuell trendig hårterm? Tror du skulle kunna ha ganska mörkt men med mycket liv i. Obs absolut ej hårfrisör/kunnig på något visVad jag ska ha för färg/färger i håret om två veckor när det äntligen är dags för frissan…
Visa bifogad fil 101764
Liv vill jag absolut ha.Har du testat nåt brun balayage/annan mer aktuell trendig hårterm? Tror du skulle kunna ha ganska mörkt men med mycket liv i. Obs absolut ej hårfrisör/kunnig på något vis
Visste inte att det fanns ett ord för det.Funderar på om jag ska sova eller semibaka (d.v.s. göra degen men inte baka ut eller grädda utan äta upp ).
Det kan vara egenuppfunnet .Visste inte att det fanns ett ord för det.
Mäh! Jag skrev ju dit ett f!Funderar på hur jag ska ormulera två mail som jag vill skriva. Det ena har jag prokrastinerat sen april, det andra sen några dagar.
Jag brukar kalla det göra smetDet kan vara egenuppfunnet .
Den kanske vill ha din uppmärksamhet?Varför min lampa blinkar. Det är en plafond med tre glödlampor, en är trasig ibland men fungerar ibland Ibland blinkar den. Har hållit på i flera månader…
Skapa tråden! En allmän dumma & mindre dumma frågor-tråd låter underbart!Just nu funderar jag på vad det var jag skulle skriva i den här tråden, men jag har glömt bort det. Ibland saknar jag en tråd som hette "Dumma frågor". Den fanns förut och blev full och tog slut. Och så blev det ingen fler sån tråd. Jag känner att jag har så många dumma frågor som tex, "Har du beställt nån mosbricka, när åt du en mosbricka senast, och vad var det på den mosbrickan i så fall?" Om den tråden fanns kvar hade jag skrivit så här: "Jag har en dum fråga, men har du beställt nån mosbricka, när åt du en mosbricka senast och vad var det på den mosbrickan i så fall?" Men det kan jag ju inte göra, för den tråden finns ju inte kvar. Så då måste jag skriva nån annan stans, fast det då blir fel forum. För det är ju bara en dum fråga. Helt oseriös egentligen, men jag vill ju faktiskt veta. Så nu funderar jag på om jag borde skriva en ny egen tråd, och fråga om mosbrickan, eller om man kan skriva i den här tråden. Fast då blir det ju bara en fundering, och inte en fråga. Hur ska man då få veta hur det är på mosbrickefronten i Bukefalisternas liv å leverne, det funderar jag jättemycket på just ni. Och det är så sorgligt, för jag kan ju inte fråga om det. För gör man en egen tråd om mosbrickor, då blir det ju en seriös fråga och det orkar man ju bara inte med. Men tänk va spännande det vore att få veta om Nån beställt nån mosbricka, när nån åt en sån senast, och vad det var på den i så fall...
Var det verkligen det som hände med tråden?Tack, Nytant!
Ja, det var världens bästa tråd! Jag är ju full av så mycket dumma frågor som inte gör sig alls i trådar för vanliga seriösa människor. Jag frågade om dumma saker hela tiden! Och fick jätteroliga svar! Men så sa nån att det finns inga dumma frågor, så då stängde de tråden. Nu vet jag ju inte vad jag ska göra av alla dumma frågor å det är förfäääärligt sorgligt. Lever ett så torftigt liv, undrande över så mycket dumma saker, men har ju ingenstans att hiva ut dem så nån kan svara. Nu kommer jag ju aldrig få veta hur många som har kört nån slags mosbricka, nånsin. Typiskt va!?
PS. Har du beställt nån mosbricka på sistone?
Du menar som i… morse kodDen kanske vill ha din uppmärksamhet?
Prova skruva åt den liteVarför min lampa blinkar. Det är en plafond med tre glödlampor, en är trasig ibland men fungerar ibland Ibland blinkar den. Har hållit på i flera månader…