Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick precis in på Lagerhaus och hade detta i åtanke, yes, det går att köpa bara enstaka på plats i butiken
Har aldrig testat men spontant tänker jag att det borde hjälpa!Om emblasalva hjälper när frissan ska noppa ögonbrynen. Någon som har testat.
Möjligt är det säkert men ingen jättestor risk.Jag funderar på om det finns risk att jag blir förkyld? Min syster lånade min bil häromdagen. Hon hade börjat bli lite småförkyld. Ett par timmar efter lånet åkte jag i bilen. Min syster är nu riktigt dunderförkyld/sjuk och nu är jag jätteorolig att jag kanske har smittats efter att åkt i bilen. (Vi träffades aldrig). Är det möjligt? Jag är livrädd för att bli sjuk och har "bacillskräck", så jag känner stor ångest över detta.
Har aldrig noppat ögonbryn.Om emblasalva hjälper när frissan ska noppa ögonbrynen. Någon som har testat.
Den risken är nog minimal. Det är inte heller farligt att bli förkyld. Det blir vi alla lite då och då.Jag funderar på om det finns risk att jag blir förkyld? Min syster lånade min bil häromdagen. Hon hade börjat bli lite småförkyld. Ett par timmar efter lånet åkte jag i bilen. Min syster är nu riktigt dunderförkyld/sjuk och nu är jag jätteorolig att jag kanske har smittats efter att åkt i bilen. (Vi träffades aldrig). Är det möjligt? Jag är livrädd för att bli sjuk och har "bacillskräck", så jag känner stor ångest över detta.
Jag har samma "problem" Det har stått några i gästrummet, sen kom en gäst så de flyttade till ett skåp, sen skulle det säljas så de flyttade till andra gästrummet, sentill hallen, några i bokhyllan...Hur i hela friden jag ska förvara mina tomma krukor. Har ignorerat problemet sedan jag flyttade hit men måste ta tag i det. De står på alla möjliga konstiga ställen.
Plantera what now? Låter varken enkelt eller bäst, NaharJag har samma "problem" Det har stått några i gästrummet, sen kom en gäst så de flyttade till ett skåp, sen skulle det säljas så de flyttade till andra gästrummet, sentill hallen, några i bokhyllan...
Jag tror det bästa är att helt enkelt plantera damer i dem!
Alltså! Snart får jag pensionera mig från forumet, kan uppenbarligen inte skriva vad jag menarPlantera what now? Låter varken enkelt eller bäst, Nahar
Så roligtAlltså! Snart får jag pensionera mig från forumet, kan uppenbarligen inte skriva vad jag menar
Saker. Plantera saker.
Tycker det är rätt underhållande såhär Undrade först om du kallade plantor för damer men det kändes inte riktigt som du, även om den subkulturen av odlingsintresserade män säkert också finns och då är det nog en väldigt specifik sorts odling.Alltså! Snart får jag pensionera mig från forumet, kan uppenbarligen inte skriva vad jag menar
Saker. Plantera saker.
Så roligt
Tycker det är rätt underhållande såhär Undrade först om du kallade plantor för damer men det kändes inte riktigt som du, även om den subkulturen av odlingsintresserade män säkert också finns och då är det nog en väldigt specifik sorts odling.
Update: Hundbeståndet verkar fungera självreglerande. Så fort jag hamnar i riskzonen för att skaffa fler får nuvarande hundar uppenbarligen stafett-diarré som skapar närmst tortyrliknande sömndeprivering hos mig. (OBS! Denna insikt är från förra veckan, alla magar är lugna just nu. Men önskan om fler hundar har sjunkit signifikant jämfört med för två veckor sedan.)Hur ska jag hantera mitt akuta behov av att skaffa fler vinthundar? Det är inte läge just nu, det vet jag, så är det. Men jag vill! Sen är det ju så att jag kanske inte hade blivit nöjd med tre hundar heller