Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar på om det finns risk att jag blir förkyld? Min syster lånade min bil häromdagen. Hon hade börjat bli lite småförkyld. Ett par timmar efter lånet åkte jag i bilen. Min syster är nu riktigt dunderförkyld/sjuk och nu är jag jätteorolig att jag kanske har smittats efter att åkt i bilen. (Vi träffades aldrig). Är det möjligt? Jag är livrädd för att bli sjuk och har "bacillskräck", så jag känner stor ångest över detta. 😰

Jag funderar på om det finns risk att jag blir förkyld? Min syster lånade min bil häromdagen. Hon hade börjat bli lite småförkyld. Ett par timmar efter lånet åkte jag i bilen. Min syster är nu riktigt dunderförkyld/sjuk och nu är jag jätteorolig att jag kanske har smittats efter att åkt i bilen. (Vi träffades aldrig). Är det möjligt? Jag är livrädd för att bli sjuk och har "bacillskräck", så jag känner stor ångest över detta. 😰
Möjligt är det säkert men ingen jättestor risk.

Den risken är nog minimal. Det är inte heller farligt att bli förkyld. Det blir vi alla lite då och då.

Hur i hela friden jag ska förvara mina tomma krukor. Har ignorerat problemet sedan jag flyttade hit men måste ta tag i det. De står på alla möjliga konstiga ställen.

Hur i hela friden jag ska förvara mina tomma krukor. Har ignorerat problemet sedan jag flyttade hit men måste ta tag i det. De står på alla möjliga konstiga ställen.
Jag har samma "problem" :laugh: Det har stått några i gästrummet, sen kom en gäst så de flyttade till ett skåp, sen skulle det säljas så de flyttade till andra gästrummet, sentill hallen, några i bokhyllan...

Jag tror det bästa är att helt enkelt plantera damer i dem!

Alltså! Snart får jag pensionera mig från forumet, kan uppenbarligen inte skriva vad jag menar:rofl::rofl:

Saker. Plantera saker.
Tycker det är rätt underhållande såhär 😄 Undrade först om du kallade plantor för damer men det kändes inte riktigt som du, även om den subkulturen av odlingsintresserade män säkert också finns och då är det nog en väldigt specifik sorts odling.

Tycker det är rätt underhållande såhär 😄 Undrade först om du kallade plantor för damer men det kändes inte riktigt som du, även om den subkulturen av odlingsintresserade män säkert också finns och då är det nog en väldigt specifik sorts odling.

Det är ju fint att min virrighet och slarvighet kan skänka lite glädje ändå :heart :laugh:

Hur ska jag hantera mitt akuta behov av att skaffa fler vinthundar? Det är inte läge just nu, det vet jag, så är det. Men jag vill! 😫 Sen är det ju så att jag kanske inte hade blivit nöjd med tre hundar heller 🙈
Update: Hundbeståndet verkar fungera självreglerande. Så fort jag hamnar i riskzonen för att skaffa fler får nuvarande hundar uppenbarligen stafett-diarré som skapar närmst tortyrliknande sömndeprivering hos mig. (OBS! Denna insikt är från förra veckan, alla magar är lugna just nu. Men önskan om fler hundar har sjunkit signifikant jämfört med för två veckor sedan.)

Att åka till Öland sista helgen i oktober.
Stugan jag brukar hyra är inte öppen då så funderar på vandrarhem STF Station Linné. Litet rum med egen dusch/toa till vettigt pris.
Tvekar lite eftersom jag måste dela kök med andra gäster 🤔

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar