Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
funderar på om jag kommer hitta mina saker bättre om jag blir bättre på att hålla ordning. Var är mina kortlekar?! Var är mina andra glasögon?! Var är bägge glasögonetuien?!

Funderar på om jag ska följa en tutorial och klippa håret själv eller fortsätta låta bli att gå till frisören??
Jag har klipp mig själv de tre senaste gångerna :) Har dock oftast håret uppsatt, och dessutom lockigt hår, så det är förlåtande när det är utsläpt 😅

Varför inte ge till hunden ändå? Lär ju inte vara dåligt även för frisk vovve?
Men det är ju det jag undrar :) Om det är lugnt att koka och ge till hundarna nu när den legat tinad i kylen längre än tänkt. Lade den i kylen igår morse. Har ingen koll alls på den sortens food safety.

Men det är ju det jag undrar :) Om det är lugnt att koka och ge till hundarna nu när den legat tinad i kylen längre än tänkt. Lade den i kylen igår morse. Har ingen koll alls på den sortens food safety.
Jag tror jag missuppfattade originalfrågan, don't mind me in my confusion:laugh:

Funderar över varför rökning är en grej bland ungdomar. Finns väl inte någon effekt av det som är "rolig"?
Förstår mig inte på det roliga med alkohol och andra droger heller, men där finns väl iaf oftast en neurologisk påverkan som kan anses rolig eller något.

Förstår mig inte heller på varför man när man vet att det finns beroendeproblem i släkten inte är mer försiktig. Jag kan bara hoppas att det går bra men tycker det är så dumt.

Funderar över varför rökning är en grej bland ungdomar. Finns väl inte någon effekt av det som är "rolig"?
Förstår mig inte på det roliga med alkohol och andra droger heller, men där finns väl iaf oftast en neurologisk påverkan som kan anses rolig eller något.

Förstår mig inte heller på varför man när man vet att det finns beroendeproblem i släkten inte är mer försiktig. Jag kan bara hoppas att det går bra men tycker det är så dumt.
Nä, rökningen är ju obegriplig. Vi i min generation, 60-talister, tyckte ju det var skitcoolt fast vi hade fattat att det var farligt. Men vi kunde köpa ut själva och det var jättebilligt. Att det finns föräldrar idag som sponsrar cigg till sina barn fattar jag inte. För det är så dyrt så det märks om en 15-åring lägger hundringar på tobak.

Varför Iza envisas med att sitta och skrika/gnälla/bröla utanför sovrumsdörren så himla länge. Nu i ca 1,5h.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 020
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025