Funderar på om Iza är en hund, en katt, ett människobarn, eller kanske en miniåsna som får lov att vara inomhusVarför Iza envisas med att sitta och skrika/gnälla/bröla utanför sovrumsdörren så himla länge. Nu i ca 1,5h.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på om Iza är en hund, en katt, ett människobarn, eller kanske en miniåsna som får lov att vara inomhusVarför Iza envisas med att sitta och skrika/gnälla/bröla utanför sovrumsdörren så himla länge. Nu i ca 1,5h.
Haha bra fundering ändå! Det är en väldigt söt raggis som inte har en tom matskål Hade det varit en åsna skulle jag nog fått in hundra klagomålFunderar på om Iza är en hund, en katt, ett människobarn, eller kanske en miniåsna som får lov att vara inomhus
De har inga ben bara en muskelMer lättsam fundering idag: hur tar sig sniglar framåt så mjukt? Känner att jag måste gå ut och hitta någon stackars snigel att studera
De har som en vågrörelse genom sin fot, lite som ormar fast slemmigare.Mer lättsam fundering idag: hur tar sig sniglar framåt så mjukt? Känner att jag måste gå ut och hitta någon stackars snigel att studera
Fot??? Är de en enda stor fot? Trodde de var en kroppDe har som en vågrörelse genom sin fot, lite som ormar fast slemmigare.
Sniglar är lite kropp och massa fot. Snäckor är bara fot och huvud, i princip allt annat är inne i skalet!Fot??? Är de en enda stor fot? Trodde de var en kropp
Fast det kan de nog! Jag och hundarna brukar smitta varann.Varför människogäspar smittar men inte kattgäspar.
Detta får jag begrunda ett tag känner jag.Sniglar är lite kropp och massa fot. Snäckor är bara fot och huvud, i princip allt annat är inne i skalet!
Samma här !Fast det kan de nog! Jag och hundarna brukar smitta varann.
Tänker inte på kattgäspar som att de är tröttgäspar på samma sätt som människogäspar. Visst öppnar hon käften rejält ibland, men jag lägger det nog mer i kategorin mysbeteende/socialt beteende? Ihop med att slicka på händerna och sno sig med magen uppåt...Varför människogäspar smittar men inte kattgäspar.
Jag brukar försöka hålla mig till att bara köpa kläder jag älskar, men ibland köper jag något som får "duga". Ångrar mig nästan alltid, men lär mig aldrigOm jag ska behålla eller lämna tillbaka en klänning jag köpte. Den var lite dyrare och är rätt fin, men jag älskar inte den, och det är egentligen min policy för alla nyköp att jag ska göra. Problemet är att det inte verkar finnas något bättre i fysisk butik just nu.
Ta jobbet och testa? Sluta kan man alltid göra.Funderar över jobberbjudanden. Ska jag ta ett jobb på halvtid kanske? Kan liksom inte bestämma mig. Vilket jag måste göra.
Tänker att det där med "får duga" funkar till basplagg, men ja, med annat brukar jag också ångra mig Och den här är för dyr för att duga... så den får åka tillbaka. Tack! Kanske har lärt migJag brukar försöka hålla mig till att bara köpa kläder jag älskar, men ibland köper jag något som får "duga". Ångrar mig nästan alltid, men lär mig aldrig
Det känns absolut möjligt. Annars skulle de nog gäspa mest hela tiden med tanke på hur mycket de vilar.Tänker inte på kattgäspar som att de är tröttgäspar på samma sätt som människogäspar. Visst öppnar hon käften rejält ibland, men jag lägger det nog mer i kategorin mysbeteende/socialt beteende? Ihop med att slicka på händerna och sno sig med magen uppåt...