Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om jag ska följa en tutorial och klippa håret själv eller fortsätta låta bli att gå till frisören??
Gör det, finns en hel del bra tutorials på youtube, några från hårfrisörer själva.

Jag har klippt mig själv i flera år, bara nu när det är rätt kort som jag gått till frisören för att slippa bråka med kort hår som jag försöker spara ut. 😅

FYYYYYY dig! :rage:
Tänk om spindeln är drogad och inte kan svara, va va va?!!! Vilket övergrepp :mad:

Vem ska ta hand om alla traumatiserade spindlar? :cry:
(det funderar jag på just nu...)
Jag är ledsen fram till i november hade de en fristad hos oss. Men sedan ockuperar två krypdödare aka kissar hemmet. Need I say no more? Krypen behöver nytt hem

Om en person identifierar sig som hen och sedan blir förälder och det barnet i sin tur får barn, vad blir hen då i förhållande till barnbarnet? 🤔 Morfar/farmor/morhen? Vad säger man?

Om en person identifierar sig som hen och sedan blir förälder och det barnet i sin tur får barn, vad blir hen då i förhållande till barnbarnet? 🤔 Morfar/farmor/morhen? Vad säger man?
Nu brukar väl inte de flesta identifiera sig som ett pronomen, men jag förstår vad du menar. Jag kallar mina mor-och farföräldrar vid namn, så även andra släktingar och skulle tro att det är ganska vanligt.
Vet inte riktigt vad man säger för att hålla det anonymnt och bara beskriva relationen till personen så som t ex mormor dock, men det @parellikusken skrev funkar ju.

Jag fyller år idag och här är mitt presentbord. Paketet med rosor innehåller ett schabrak som jag har köpt till mig själv. Jag funderar på om min familj kommer att lista ut att jag har köpt det till mig själv eller om det kommer att gå obemärkt förbi 😁

Bifogade filer

• 20220730_190817.webp
    20220730_190817.webp
    116,8 KB · Visningar: 54
Jag fyller år idag och här är mitt presentbord. Paketet med rosor innehåller ett schabrak som jag har köpt till mig själv. Jag funderar på om min familj kommer att lista ut att jag har köpt det till mig själv eller om det kommer att gå obemärkt förbi 😁
❤️-lig Til Lykke med dagen!

Ja man får köpa present till sig själv. Min första Hermesscarf var en födelsedagspresent till mig själv. Ingen annan hade kommit på ideen att göra det.

Jag funderar på vad jag ska köpa för mc-jacka. Jag har två stycken, varav jag använder den ena 95% av tiden och det är den jag vill byta ut efter 2-3 år tillsammans. Men vad ska man ha om man vill se lite stilig ut på hojen?
Jag vill inte ha läder, fransar, dödskallar eller ännu värre tight skinnställ så jag ser ut som jag kör sporthoj. SUCK!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar