Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur känns det när man älskar ett plagg? Har aldrig känt så. Kläder är bara nåt praktiskt för mig.Jag brukar försöka hålla mig till att bara köpa kläder jag älskar, men ibland köper jag något som får "duga". Ångrar mig nästan alltid, men lär mig aldrig
Det är väl som att älska någon annan pryl! Jag har växter jag älskar, kläder jag älskar, möbler jag älskar!Hur känns det när man älskar ett plagg? Har aldrig känt så. Kläder är bara nåt praktiskt för mig.
Ett plagg man stormtrivs i på alla punkter och som är ett sånt man gärna väljer. Som är trevligt för alla sinnen i fråga om färg, mönster, tyg, sömmar, skärning, rörelsefrihet etc., och som man alltid känner sig bra i – bekväm, snygg, tuff, självsäker, eller vad det nu kan vara, helst allt på samma gång.Hur känns det när man älskar ett plagg? Har aldrig känt så. Kläder är bara nåt praktiskt för mig.
DET undrar jag också.När man är en hund, varför är det då godare att dricka gammalt unket äckelvatten i hålet på en parasollfot, än att gå 2 m därifrån och dricka rent kallt vatten ur en skål eller kanske vandra hela 20 m och dricka direkt ur sjön
Kryddningen?När man är en hund, varför är det då godare att dricka gammalt unket äckelvatten i hålet på en parasollfot, än att gå 2 m därifrån och dricka rent kallt vatten ur en skål eller kanske vandra hela 20 m och dricka direkt ur sjön
Är det inte ett eu direktiv?Vilket parti man ska rösta på för att slippa dom förbannat äckliga papperssugrören?
Vilket parti man ska rösta på för att slippa dom förbannat äckliga papperssugrören?
Jag har plastsugrör hemma. Men ibland när man är borta så har jag glömt att stoppa ner i väskan.Spelar nog ingen roll. Men det finns flergångs att köpa, i metall eller trä eller så kan man låta bli att använda något man tycker är ”förbannat äckligt”.
Jag skojade mest om vilket parti. Däremot funderar jag på vilken skillnad sugrören gör…Är det inte ett eu direktiv?
Det lär knappast bli tillåtet med plastsugrör igen oavsett vilken regering vi får i Sverige
+ @UnafraidEtt plagg man stormtrivs i på alla punkter och som är ett sånt man gärna väljer. Som är trevligt för alla sinnen i fråga om färg, mönster, tyg, sömmar, skärning, rörelsefrihet etc., och som man alltid känner sig bra i – bekväm, snygg, tuff, självsäker, eller vad det nu kan vara, helst allt på samma gång.
Det är väl som att älska någon annan pryl! Jag har växter jag älskar, kläder jag älskar, möbler jag älskar!
Kläder ska vara extra fina och bekväma för att jag ska älska dom. Jag blir glad över att bära just det plagget.
Samma här...Jag är som du! Har känslor för både kläder och prylar ❤
Hmm. Finns många på internet som klagar på samma sak, och jag upplever det också. Sen kan man såklart inte utesluta att vi börjar bli gamla ocksåIbland blir det så mörkt på tvn när jag ser en rysare/serie så man ser knappt något. Jag undrar om det är min TV som har fel inställningar eller om det ska vara så. #börjarjagbligammal?
Fast ibland gör man saker utan att fundera på demJag funderar lite på om den här tråden och VGV inte är samma sak, egentligen? ...och det stör mig att jag inte orkar hänga med i båda, så egentligen borde jag skriva i den störiga tråden?