Just nu funderar jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på hur ett företag tänker när de lägger en massa pengar på en tv-reklam där de varken nämner namnet eller syftet på sin produkt. I detta fall ett vitt pulver som hälls i vatten och dricks upp. Sedan bara en hänvisning till sin hemsida?

Jag brukar försöka hålla mig till att bara köpa kläder jag älskar, men ibland köper jag något som får "duga". Ångrar mig nästan alltid, men lär mig aldrig :laugh:
Hur känns det när man älskar ett plagg? Har aldrig känt så. Kläder är bara nåt praktiskt för mig. 🤔

Funderar på att handtvätta några plagg nu. Svårt att komma igång fastän det bara är att lägga dem i blöt några timmar och sen skölja.
:sleep:

Hur känns det när man älskar ett plagg? Har aldrig känt så. Kläder är bara nåt praktiskt för mig. 🤔
Ett plagg man stormtrivs i på alla punkter och som är ett sånt man gärna väljer. Som är trevligt för alla sinnen i fråga om färg, mönster, tyg, sömmar, skärning, rörelsefrihet etc., och som man alltid känner sig bra i – bekväm, snygg, tuff, självsäker, eller vad det nu kan vara, helst allt på samma gång.

Spelar nog ingen roll. Men det finns flergångs att köpa, i metall eller trä eller så kan man låta bli att använda något man tycker är ”förbannat äckligt”.
Jag har plastsugrör hemma. Men ibland när man är borta så har jag glömt att stoppa ner i väskan.
Det är ju inte bara jag som tycker att det är förbannat äckligt. Idag tex köpte jag dryck i ett stort plastglas men fanns inte annat är papperssugrör.
Sen var just vilket parti ska jag rösta på ett litet skämt.

Ett plagg man stormtrivs i på alla punkter och som är ett sånt man gärna väljer. Som är trevligt för alla sinnen i fråga om färg, mönster, tyg, sömmar, skärning, rörelsefrihet etc., och som man alltid känner sig bra i – bekväm, snygg, tuff, självsäker, eller vad det nu kan vara, helst allt på samma gång.
+ @Unafraid

Det har jag nog aldrig upplevt. Hade en favoritklänning när jag var liten men nu tycker jag den är mest ful.

Tycker det är ett konstigt fenomen att älska saker. 🤔

Ibland blir det så mörkt på tvn när jag ser en rysare/serie så man ser knappt något. Jag undrar om det är min TV som har fel inställningar eller om det ska vara så. #börjarjagbligammal?

Ibland blir det så mörkt på tvn när jag ser en rysare/serie så man ser knappt något. Jag undrar om det är min TV som har fel inställningar eller om det ska vara så. #börjarjagbligammal?
Hmm. Finns många på internet som klagar på samma sak, och jag upplever det också. Sen kan man såklart inte utesluta att vi börjar bli gamla också 😄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 025
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar