Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slavarbete med meraHur godis fortfarande kan vara såpass billigt... fazerchokladen har inte gått upp en halv krona ens en gång.
Väck inte den Björn som sover.. Har Fazer gått upp 3 kronor imorgon vet vi varför.. men de innehåller inte palmoljaHur godis fortfarande kan vara såpass billigt... fazerchokladen har inte gått upp en halv krona ens en gång.
då borde jag verkligen vänja mig av med att äta den (all annan med?) chokladen.Slavarbete med mera
Den mesta chokladen ja. Tonys Chocolonely är den enda jag vet som verkligen jobbar mot slavfri choklad.då borde jag verkligen vänja mig av med att äta den (all annan med?) chokladen.
Det beror på vilken palmolja och vilken kokosolja.Då funderar jag på varför många sötsakers palmolja bytts ut mot kokosolja. Det vet jag att jag har läst är ännu sämre. Minns ej på vilken hemsida dock.
Varför älskar jag inte bara sill och rovor? Det hade varit så bra! Förresten har jag nog aldrig ätit rovor
Ingen bilkörning? Jag tvättar varje dag - insekter i mängder och fågelträck.Grunnar på det tragiska faktumet att jag aldrig behöver tvätta insekter från vindrutan längre
Jodå. Visst kör jag bil. Men antalet insekter här i våra trakter har minskat påtagligt. Det gör mig sorgsen. Grodorna är helt borta, inga grodyngel i dikena om vårrna längre. Och en mängd andra liv.Ingen bilkörning? Jag tvättar varje dag - insekter i mängder och fågelträck.
Det märks ju överallt och har varit rätt mycket skriverier om det. De tär verkligen bara ett fåtal som krockar med rutan ku jämfört med tidigare.Ingen bilkörning? Jag tvättar varje dag - insekter i mängder och fågelträck.
Jag har verkligen inte alls märkt det.Det märks ju överallt och har varit rätt mycket skriverier om det. De tär verkligen bara ett fåtal som krockar med rutan ku jämfört med tidigare.
Hmm. Du kanske behöver semester? Låter nämligen som en typisk grej som blir jobbigare ju mindre återhämtning man får. Hur ser dina stressnivåer ut överlag? Finns det risk för begynnande utbrändhet? (Inget du behöver svara mig på, men kanske kan ge något perspektiv som är till hjälp.)Varför jag numer har så lite energi till att laga mat och att det oöverstigligt jobbigt varje kväll att ge min hund mat. Det har kommit sista månaden och även om jag gör mycket annat känns matlagning för stort, jobbigt och kräver för mycket planering. Dessutom blir det disk som jag numera måste handdiska - kanske är det som är anledningen?
Samma här. Hemskt…Grunnar på det tragiska faktumet att jag aldrig behöver tvätta insekter från vindrutan längre
Antar att du menar lakrits, men min hjärna undrade hur en skådepelare smakadeVarför allt jag äter smakar lite lite aktris? Varit så sen igår