Just nu del V

Just nu är jag nyvaken efter att ha sovit i solen på balkongen i typ 6 timmar och väntar nu på att klockan ska bli framåt 24-01, så att det är svalt och folktomt nog ute för att jag ska vilja ge mig ut på ett löppass.

@lisa412 Haha, dessvärre skulle jag bli förvånad om jag ens kunde ana en lätt brun nyans imorgon! Jag är blek som ett spöke året om och får börja pressa med solarium varje dag redan i typ mars om jag inte ska se vinterglåmig ut hela sommaren. Har bränt mig lite på armen en enda gång i livet och det var när jag gjorde misstaget att somna utomhus från tidig morgon till tidig kväll...

Just nu försöker jag bestämma mig för om dottern har vattkoppor eller inte. Hoppas på det för jag vet att det går vattkoppor på hennes dagis och jag bad imorse att de skulle försöka få henne smittad :p

@Riley Är också alltid superblek, är jag i solen bränner jag mig alltid så jag blir röd som en kräfta. När det röda lagt sig blir det inte brunt utan återgår till vitt igen ;) Skönt att somna ute så. Älskar när jag slumrar till på stranden!

Just nu har jag så ont i knäna att jag bara vill lägga mig ner och gråta :(

Just nu tittar jag på ett gammalt hästlivavsnitt på Horse1, konstaterar att det är lite märkligt att se Viggo Mortensen prata danska. Har ju bara sett honom i filmer och då pratar han alltid engelska. :p

@lisa412 Alltså... man kan INTE referera till Twilight när man pratar om vampyrer! Aldrig! Någonsin! :nailbiting:
*går och slaktar människor som normala vampyrer*

@nexxa Aj, det låter jättehärligt med bränna... jag måste dock säga att jag tycker det är genuint fint att ha riktigt ljus hy även på sommaren. Brukade i tonåren ha enormt mycket ångest över min oförmåga att bli brun men har börjat gilla det, får jag yttepytte lite mörkare ton i ansiktet så ringarna under ögonen försvinner är jag nöjd!

Just nu försöker jag få min potentiellt vattkoppesmittade 3-åriga dotter att förstå att hon bör sova såhär dags. Vad hon vill göra? Se på friidrott från Diamond league :love: (Japp, jag är verkligen hennes mamma :rofl: )

Just nu äter jag glass och ser på Spirited Away :love:

Ang. solbränd-diskussionen: jag har varit utomlands 3 veckor, solat varenda dag! Men nej, min kusin som varit i fina huvudstaden är mer bränd än mig :arghh::meh:

Mvh,
Hon som tydligen bara kan skifta mellan likblek och väldigt blek :down:

Det här med solbränna är ett kapitel för sig, blir lätt brun i ansikte, på armar och axlarna.
Men sedan är resten kritvitt fast jag solar och har mig, jättesnyggt verkligen :p

Titta på hästprogram och bläddra runt bland annonser är ju mer eller mindre rena självplågeriet.
Hade man inte hästabstinens förut så har man det garanterat nu. Jag vill riiiiida!

@Riley Vet inte hurvida jag gillar min blekhet, men jag har fått acceptera den :D Senast jag var brun var efter en vecka i Grekland innan midsommar 2011. Och då var jag inte brun-brun utan mer normal-brun :p
Vad gäller vampyrer @Riley och @lisa412 så är det så många varianter med försköning av vampyrer så när man ser en film med den egentliga vampyren som mest är läskiga blir man lite chockad :eek:

@Reykjavik Välkommen till klubben! Hade gärna fått lite bränna öht, det är ju så fräsch! :up:

Just nu äter jag godis, kollar på House och konstaterar att folk är idioter och man kan bara lita på sig själv. House har fasen rätt, alla ljuger.

/mirre sur och fördomsfull ikväll :cautious:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 451
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter