Just nu del V

Just nu ligger jag i sängen och funderar på om man kommer få sova nåt i natt öhvt. :meh: Kör mest vrida,vända,stirra i taket taktiken nu.

Nån mer vaken tro?

Just nu snokar jag i killens telefon medans han sover. Jag VET att det är fult men hittade meddelande efter meddelande till andra tjejer, hitills 10+ st och de är väldigt explicita.

Som sagt, det är fult att snoka men det var ju tydligen befogat och jag måste skydda mig själv antar jag.

Jag ska dumpa honom imorgon.

Just nu snokar jag i killens telefon medans han sover. Jag VET att det är fult men hittade meddelande efter meddelande till andra tjejer, hitills 10+ st och de är väldigt explicita.

Som sagt, det är fult att snoka men det var ju tydligen befogat och jag måste skydda mig själv antar jag.

Jag ska dumpa honom imorgon.
Nej vad trist :(

Han är en shitty douchebag alltså. Jag är inte så ledsen längre. Bara så jävla arg. Jag måste lyckas få ur mig det på ngt sätt. Ska gå loss på boxningen istället :p
Boxa på :p
Men förstår att du är arg, tycker du är snäll som väntar till imorgon :p

Boxa på :p
Men förstår att du är arg, tycker du är snäll som väntar till imorgon :p

Haha kanske ska väcka och skrika lite nu (nää är inte sån ;))

Såg ett meddelande under dagen utan att snoka (det poppade upp på iphonen och jag råkade se). Frågade om det och han kom med undanflykter. Dvs ljög mig i ansiktet. Sen kollade jag mer vid tillfälle och ja. Han ljög. Jag hade rätt.

Hehe nej är nog bättre och ta det i morgon.
Fy fasen vad surt, så fräckt att ljuga om det sådär också.

Jag har gett upp iden med förhållande ett bra tag framöver. Enda killen jag kan tänka mig nu ska i så fall ha 4 ben och päls :p

Hehe japp samma här, hästarna kan man ju alla fall lita på. Dessutom uppfostra dem som man vill ha dem ;):p

Just nu så sitter jag här och dricker vatten med gurkskivor i efter att min näsa började blöda massvis utan anledning då jag satt på toan. Grät och fick panik, not a very good combo men pappa styrde upp och räddade dagen.

@BernT Hur gick dumpningen?

Just nu vaknade jag efter att ha råkat somna ett par timmar. När jag vaknade undrade jag var jag var någonstans. Borde kanske veta det när man bott här i närmre 2 år :o

Just nu ska jag dricka bubbel på min balkong. I solen! Med världens bästa sällskap. Har ledig kväll och börjar sent imorgon. Hurra, heja mig!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 448
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar