Just nu del V

Just nu lallar jag runt bland hashtags på Twitter och stör mig på 1) det överväldigande rysshatet från media som är lika västvinklad som RT är motsatsen, och 2) det massiva stödet för Israel.

Just nu har jag ett nervsammanbrott.

Anlednigarna:
1. Grannen, deras ungar och skällande hundar.
2. Ragget som lovat att hjälpa mig med mitt ljudsystem i snart 4 veckor. Har det hänt något? Neeeej.
3. Att ragget har alltid något uppbokat. Vad sägs om att kolla hit istället? Bara umgås? Neeeeeeej.
4. Varenda äckliga människa jag inte vill ha kontakt med antingen smsar, ringer eller försöker nå mig på fejan.
5. Och jag försökte ge mig på kabelbygget till ljudsystemet. Resultatet? Mitt sämsta tålamod + rejäl tång => Slungar iväg tångjäveln, men tångjäveln bytade riktning i luften och ner på min fot => Aj.

10_djupa_andetag_GAAAAAAAAAAAH

@MadicDomino Låter som vi har dylikt tålamod, inget får mig så aggressiv som att bygga ihop saker om jag inte kan det helt utantill!

Just nu är jag täppt i näsan, vilket jag alltid är. Dessutom beroende av nässpray varje dag flera gånger om dagen i så många år att jag tappat räkningen

Just nu väntar jag på pojkvännen som ska sova här :love: och ska nog ta och läsa lite i torka aldrig tårar utan handskar: döden så länge. deppmode, here we go.

Just nu dricker jag vin, skvallrar och ser på danska humorserier i sällskap av god väninna. Utomordentligt trevligt!

Just nu sitter jag och borde svara på ett mess jag just fick, problemet är bara att jag inte vet vad jag ska svara :p
Blö

Just nu har jag precis köpt mina första fonder. :D Vore ju fint om man åtminstone kunde få 5-10% på sitt sparande istället för de ynka procent som ett sparkonto ger idag.

Just nu sitter jag hos föräldrarna och fikar, väntar på svar på svaret jag skrev på ovan nämnda mess :p

Just nu är jag trött efter att ha varit på stranden tillsammans med dottern. Dessutom kollar jag på Pointless :)

10437018_10152955984261102_3792353945950199362_n.jpg

Just nu väntar jag på svar från en kompis om de ska med till lekparken.
Eller om man ska stanna hemma bara, bra varmt ute nu.

Är ett himla väntande på svar från folk idag :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 448
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar