Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@BernT Hur gick dumpningen?
Just nu vaknade jag efter att ha råkat somna ett par timmar. När jag vaknade undrade jag var jag var någonstans. Borde kanske veta det när man bott här i närmre 2 år
Är ni fortfarande tillsammans nu eller?Haha dåligt. Vi bråkade, sen blev vi sams och snackade. Så det känns ändå rätt bra. Jag är på sätt och vid glad att jag snokade för vi kunde reda ut en hel del
Är ni fortfarande tillsammans nu eller?
Tråkigt att han har gått bakom ryggen på dig!
Men blandar jag ihop allt nu eller var det han som var icke-stöttande när du fick reda på att du var gravid? Eller tar jag kanske helt fel på användare (ber om ursäkt i sådana fall!)Ahh. Jo det är det och skulle det hända igen finns det ingen ursäkt.
Hoppas att han sköter sig!Ahh. Jo det är det och skulle det hända igen finns det ingen ursäkt.
Men blandar jag ihop allt nu eller var det han som var icke-stöttande när du fick reda på att du var gravid? Eller tar jag kanske helt fel på användare (ber om ursäkt i sådana fall!)
Nej, det låter verkligen inte som någon sådan.Nä det är samma kille.. Vilken dröm-man jag hittat va.
Nej, det låter verkligen inte som någon sådan.
nej men fy BernT, var snäll mot dig själv. Läs vad du själv skriver, det är ju helt vansinnigt.Hade en kompis varit i min sits hade jag ju sagt åt henne att dumpa dirr.
Han tvingade mig att göra abort. Och ändå vill jag vara med honom. Helt stört ju.
Du borde kanske gå och få hjälp att ta dig ur detta, för det låter inte som en hälsosam relation och du verkar ju uppenbarligen förstå det själv! Du kanske behöver ta itu med vissa saker hos dig själv först! Låt inte honom behandla dig så!Nää. Jag vet ärligt inte ens varför jag så gärna vill vara med honom. Svårt med känslor. Hade en kompis varit i min sits hade jag ju sagt åt henne att dumpa dirr.
Han tvingade mig att göra abort. Och ändå vill jag vara med honom. Helt stört ju.