Just nu del V

Just nu sitter jag i lekparken och svettas efter att ha försökt lära en motsträvig 6åring och cykla. Lättare sagt än gjort, han surar ihop och gapar på mig så fort det inte går som han vill. Antingen är det cykelns fel eller mitt, asjobbigt.

Just nu lägger jag ut annonser på tradera, hoppas på att få några kronor för kläder som bara legat i garderoben och inte kommer användas mera :)

@BernT Hur gick dumpningen?

Just nu vaknade jag efter att ha råkat somna ett par timmar. När jag vaknade undrade jag var jag var någonstans. Borde kanske veta det när man bott här i närmre 2 år :o

Haha dåligt. Vi bråkade, sen blev vi sams och snackade. Så det känns ändå rätt bra. Jag är på sätt och vid glad att jag snokade för vi kunde reda ut en hel del :)

Ahh. Jo det är det och skulle det hända igen finns det ingen ursäkt.
Men blandar jag ihop allt nu eller var det han som var icke-stöttande när du fick reda på att du var gravid? Eller tar jag kanske helt fel på användare (ber om ursäkt i sådana fall!)

Nej, det låter verkligen inte som någon sådan.

Nää. Jag vet ärligt inte ens varför jag så gärna vill vara med honom. Svårt med känslor. Hade en kompis varit i min sits hade jag ju sagt åt henne att dumpa dirr.

Han tvingade mig att göra abort. Och ändå vill jag vara med honom. Helt stört ju.

Hade en kompis varit i min sits hade jag ju sagt åt henne att dumpa dirr.

Han tvingade mig att göra abort. Och ändå vill jag vara med honom. Helt stört ju.
nej men fy BernT, var snäll mot dig själv. Läs vad du själv skriver, det är ju helt vansinnigt.

Nää. Jag vet ärligt inte ens varför jag så gärna vill vara med honom. Svårt med känslor. Hade en kompis varit i min sits hade jag ju sagt åt henne att dumpa dirr.

Du borde kanske gå och få hjälp att ta dig ur detta, för det låter inte som en hälsosam relation och du verkar ju uppenbarligen förstå det själv! Du kanske behöver ta itu med vissa saker hos dig själv först! Låt inte honom behandla dig så!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 448
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar